Vis vedlegget 351902 Er det noen andre som ser en svak strek her eller har jeg begynt å se syner?Den øverste er fra i går og nederste fra i dag.
Føler jeg skimter svak strek på dagens! Håper den blir sterkere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 351902 Er det noen andre som ser en svak strek her eller har jeg begynt å se syner?Den øverste er fra i går og nederste fra i dag.
Klarte jo selvfølgelig ikke å vente så lenge til neste test, så det ble en til i dagVis vedlegget 351902 Er det noen andre som ser en svak strek her eller har jeg begynt å se syner?Den øverste er fra i går og nederste fra i dag.

Wow! Så fint pluss! Gratulerer <3Klarte jo selvfølgelig ikke å vente så lenge til neste test, så det ble en til i dag
Vis vedlegget 351925
Klarte jo selvfølgelig ikke å vente så lenge til neste test, så det ble en til i dag
Vis vedlegget 351925

Fikk disse idag
12 dpo. Fikk ikke i nærheten av så sterke i desember da jeg hadde kjemisk
Den nederste er vanlig Babyplan og den øverste Metode+ tidligtest fra Apotek1tørr ikke feire før hcg-blodprøver er tatt til uka
Vis vedlegget 351934
Tusen takk! Har en skikkelig god magefølelse denne gangen, så håper alt går den rette veienSå fine babystrekerhåper det går veien denne gangen! Krysser fingrene
gratulerer!
Gratulerer og velkommen til november <3Fikk disse idag
Den nederste er vanlig Babyplan og den øverste Metode+ tidligtest fra Apotek1tørr ikke feire før hcg-blodprøver er tatt til uka
Vis vedlegget 351934
Tusen takkGratulerer og velkommen til november <3![]()
ÅåjaTusen takkTermin blir faktisk 2 desember
![]()
Jeg ser!Noen som ser noe her?
Denne testetøsa er tilbake.. hadde SA 05.03.. var da 5+3. Tester etter El å syklusen er allerede back on track!Ettermiddagens EL-test.
Jeg tolker graviditetstesten som positiv i dag Ikke i min villeste fantasi hadde jeg trodd jeg kom til å bli så heldig nå, etter så sterkt ønske så lengeNoen som ser noe her?
Fikk disse idag
Vis vedlegget 351934

Helt enig! Har god tro på disse nåBurde ikke være tvil med disse prøvene dine da dem er så rosa![]()

Herlig økning <3