Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som hadde ivf i fjor, da alt blei stengt, fikk dere lov å ta uttak, og innsett?
jeg må reise i 2 timer til der vi holder til nå. Uff, er kjemperedd for at det blir avbrutt nå!
Men fikk du ha egguttak ? Men ikke innsett?Innsett ble utsatt til juni her. Får håpe du slipper at det blir avbrutt. Tror de er tryggere på smittervern mm nå så det skal mer til for at de stenger ned.
ÅneiJeg ble avbrutt etter ni dager på stimulering pga corona, var ganske kjipt selv om jeg hadde forståelse for hvorfor det ble som det ble.
privat eller offentlig?Åneiprivat eller offentlig?
Dere som hadde ivf i fjor, da alt blei stengt, fikk dere lov å ta uttak, og innsett?
jeg må reise i 2 timer til der vi holder til nå. Uff, er kjemperedd for at det blir avbrutt nå!
Takk! Ja håper detSom noen allerede har skrevet så tror jeg også det skal mye til for at klinikkene stenger igjen. Jeg jobber i helsevesenet selv og i fjor da COVID-19, dette helt ukjente viruset, kom - så stod vi i en heeelt annet situasjon enn det vi gjør nå. Nå er kunnskap og rutiner rundt smittevern på plass.
Mitt råd er at du ikke skal bekymre deg (lettere sagt enn gjort vet jeg), og jeg håper du klarer å bruke energien din på gode tanker. Krysser fingrene for at det går hele veien for deg!![]()
Men fikk du ha egguttak ? Men ikke innsett?
Uff da... håper det ikke blir det!Veldig spent på hvordan de ser på reiserestriksjoner innenlands om en uke eller 2. Fikk ikke innsett etter uttak i Januar pga alle reiser fra Østlandet ble stoppet ved mutant-utbrudd i Nordre Follo, og nå er jeg i gang med medisinering for FER, men ser for meg at man ikke får reise hvis regjeringen velger å stenge ned ihht det flere anbefaler nå. Dvs total lock down 2 uker før påske. Er til behandling på St. Olav, men bor tett utenfor Oslo.
Ja skjønner det! Håper du får sette inn nå!Jeg må betale uansett, siden jeg har hatt 4 uttak. Men det er jo ikke mange kroner for fryseforsøk.
For meg er det heller den psykiske belastningen som er verst, siden jeg reagerer negativt på østradiol, og synes det er tøft å skulle legge inn så mye innsats, depresjon og sykemelding uten å få fullført.
Er du på fersk elle frys?
Tror det skal mere til for at de avbryter uttak. Og nok mere fleksibelt på privatklinikk enn St. Olav.
Om du er på medicus så står det noe om dette på avtalen du signerer. Tror du kun betaler for allerede brukte timer, om jeg ikke husker feil. Pluss eventuelle medisiner daNoen som vet om vi må betale full pris privat om vi må i karantene før uttak?