Lufte tankene - er det håp?!

Med forrige barnet mitt var jeg på ul i uke 6 og da så de kun en tom fostersekk. Gikk rundt i 2 uker og trodde det var en "bligthed ovvum" etter å ha forhørt meg med de.google:shifty:. På ny sjekk i uke 8 var det full liv og røre. Du er nok bare for tidlig:)

Du hadde høy HCG hvertfall! Om det er noe trøst, så havner min graviditet mest sannsynligvis i spontanabort, men min HCG er bare 400 i samme uke som deg! Så du har fine verdier! ha trua!:happy:

:talk017

Du hadde høy HCG hvertfall! Om det er noe trøst, så havner min graviditet mest sannsynligvis i spontanabort, men min HCG er bare 400 i samme uke som deg! Så du har fine verdier! ha trua!:happy:

:talk017
Så kjedelig , tenker på deg :( sånn jeg forstår det så har man jo forskjellig hcg i de forskjellige ukene, altså at det er individuelle forskjeller. Noen har også hcg som stiger sent. Får vente og se til i morgen. Mistet i oktober og da blødde jeg. Nå blør jeg ingenting og har heller ikke hatt noen sterke smerter så håpe det er positivt :Heartred:Heartred:Heartred

Skal ta ny blodprøve etterpå for å se stigning. Wæh, gruer meg. Men blir godt å få høre åssen det ligger an. Om det går til grunnet eller om det går bra:Heartred
Føler men kvalm og uggen i dag samt har litt små vondt i sidene.. håper det er et positivt tegn. Krysser fingrene !!

Last edited:
Sniker her.

Jeg var på ultralyd i uke 8 med minstemann, og da så legen ingenting, kun antydning til at et egg hadde festet seg, men at det var gått galt veldig tidlig. Han var skikkelig negativ og snakket nesten som om jeg bare hadde innbilt meg at jeg var gravid.

Målte hcg(som selvsagt var VELDIG høyt siden jeg var 8 uker på vei), og måtte komme på en ny hasteultralyd siden de var redd det kunne være noe utenfor livmoren. Da var det en annen lege som utførte ultralyden, og han fang en sprell levende bamsemums med en gang❤️

Sniker her.

Jeg var på ultralyd i uke 8 med minstemann, og da så legen ingenting, kun antydning til at et egg hadde festet seg, men at det var gått galt veldig tidlig. Han var skikkelig negativ og snakket nesten som om jeg bare hadde innbilt meg at jeg var gravid.

Målte hcg(som selvsagt var VELDIG høyt siden jeg var 8 uker på vei), og måtte komme på en ny hasteultralyd siden de var redd det kunne være noe utenfor livmoren. Da var det en annen lege som utførte ultralyden, og han fang en sprell levende bamsemums med en gang❤️

godt å høre slike erfaringer ❤️❤️

Hvor lå du ca i uker i går da?

Til referanse hadde jeg 2926 5+2.
Er 6+3 i dag.

Lenger opp i tråden regnet vi at hun var ca 5+4 da hun tok den blodprøven. Men det hadde jo doblet seg i etterkant, og, så var nok fint ♥️

Ja ♥️ Alltid godt å høre når det later til å gå riktig vei ♥️

Jaa:) er så kjekt å følge med på andre og se at det går bra! Husker godt når du laget innlegg om blødning. Er så urolig kjekt at det gikk bra for deg!

Jaa:) er så kjekt å følge med på andre og se at det går bra! Husker godt når du laget innlegg om blødning. Er så urolig kjekt at det gikk bra for deg!

Uff, ja.. Håper det innlegget kan hjelpe andre som googler blødning og graviditet, for å gi et lite håp!
Var på UL i dag og. Blødningen på innsiden (blodoppsamlingen) er der enda, men ser ikke ut som om den har vokst noe særlig i alle fall. :) og babyen hadde det fint ♥️

Uff, ja.. Håper det innlegget kan hjelpe andre som googler blødning og graviditet, for å gi et lite håp!
Var på UL i dag og. Blødningen på innsiden (blodoppsamlingen) er der enda, men ser ikke ut som om den har vokst noe særlig i alle fall. :) og babyen hadde det fint ♥️

Så fantastiske nyheter! Hvor langt har du kommet nå?:)

Back
Topp