Vi vil gjerne vite hva svaret ditt blir hvis du vil skrive det inn her?Hadde reddet mange fra bekymringer! For det er uansett best å vite!
Jeg er positiv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi vil gjerne vite hva svaret ditt blir hvis du vil skrive det inn her?Hadde reddet mange fra bekymringer! For det er uansett best å vite!
Det kommer vel an på stigningen på testene? Bruker du samme merke hver dag?Tatt i dag 13 dpo. Er den litt svak for at ikm er i morgen? Har hatt stigning hver dag dog.
ja bruker de samme hver dag. Den stiger hvertfallDet kommer vel an på stigningen på testene? Bruker du samme merke hver dag?
Min var svakere enn din 13dpo med datteren min
Her er bilde av testen med datteren minTatt i dag 13 dpo. Er den litt svak for at ikm er i morgen? Har hatt stigning hver dag dog.
Vi vil gjerne vite hva svaret ditt blir hvis du vil skrive det inn her?
Jeg er positiv![]()
Tatt i dag 13 dpo. Er den litt svak for at ikm er i morgen? Har hatt stigning hver dag dog.
Det kan jeg gjøre, skal ta prøven kl 10, så får man svar innen 3 timer sa de : / Men magefølelsen er ikke god, dessverre. Det brune utflodet øker på.
Det er en kjempefin 13dpo strekFikk denne idag,13 dpo. Syns den ser litt svak ut.. Men med minsten testet jeg positivt først 2 dager over ikm, så håper jeg bare produserer hcg sentSpent på om tanta kommer i morgen eller om streken blir sterkere
![]()

Hvordan gikk det?Det kan jeg gjøre, skal ta prøven kl 10, så får man svar innen 3 timer sa de : / Men magefølelsen er ikke god, dessverre. Det brune utflodet øker på.
Hvor lenge har du prøvd? Mener å ha sett deg her inne for over et år siden også?4+5 i dag og tok en test på midt-på-dagen urin, litt utvannet men ikke mye. 3+
Fikk 2-3 da jeg var 4+0.
Brukte strimmeltester forrige uke med bra stigning
Vis vedlegget 350181
Startet for vel ett år sidenHvor lenge har du prøvd? Mener å ha sett deg her inne for over et år siden også?
Ja for jeg har en som er født i mars 2020 og husker deg fra da jeg ble gravid. Det er jo en god stund siden. Så fint å ha deg på termingruppe nå daStartet for vel ett år sidenSyns det er rart å tenke på at det har gått så lang tid men på samme måte har det også gått veldig fort..
Ble gravid i juni som endte i MA u9, deretter har jeg hatt kjemiske hver måned etter det. Inntil nå. Håper det klaffer hele veien denne gangen. Vært litt inn og ut av forumet men det er jo bare gull verdt for deling av tanker, følelser, erfaringer mm![]()