Gravidbukse

Kipo

Blir kjent med forumet
Har dere et merke dere vil anbefale? Prøvde en på HM i går, men den var ekstremt trang i beina og fryktelig vid i livet, men mulig akkurat den typen var litt snål. Jeg var innom Cubus og Lindex også, men der var det ikke noe mammaklær såvidt jeg kunne se, (bor på et lite sted) så da må jeg bestille på nett.

Takker for alle innspill, både anbefalinger og avbefalinger :joyful:

Jeg har ingen tidligere erfaringer, første gang her. Men har prøvd å søke litt på nett og ser ut som jeg også kommer til å måtte bestille, lite butikker her som har sånt. Zalando har en del å velge mellom hvertfall. Håper flere har tips :happy:

Ikke gravidbukse, men denne er fin (når du ikke har 6 katter og en hund, that is). Veldig elastisk i livet, løs i beina.
Personlig bruker jeg mest pysj og tights for tiden. :P

Vedlegg

• Screenshot_20210228-101318214.jpg
    Screenshot_20210228-101318214.jpg
    15,3 KB · Visninger: 59
Jeg bestilte denne fra Missguided og er kjempefornøyd! Bestilte forøvrig også treningstights, en kjole, sykkelshorts og en pysj. Er veldig fornøyd med alt sammen :)

Vedlegg

• DA717692-5FDD-4311-BA3C-3C2988DF7B58.jpeg
    DA717692-5FDD-4311-BA3C-3C2988DF7B58.jpeg
    17,6 KB · Visninger: 45
Jeg bestilte denne fra Missguided og er kjempefornøyd! Bestilte forøvrig også treningstights, en kjole, sykkelshorts og en pysj. Er veldig fornøyd med alt sammen :)
Veldig pen! Men måtte du betale toll for det? Ser det er .eu på nettsiden deres.

Veldig pen! Men måtte du betale toll for det? Ser det er .eu på nettsiden deres.

Oi, det vet jeg faktisk ikke! Husker bare at jeg betalte rundt 80 kr for frakt. Jeg falt så for disse klærne så jeg glemte helt dette med toll!:p Skal huske å sjekke det bedre neste gang.

Har alltid brukt HM sine gravidbukser. Men sett bonprix har og en del på zalando :)

Back
Topp