Svart gravid-dressbukse?

Noto

Andre møte med forumet
Hei, er det noen som har sett sorte dressbukser for gravide. Kan ikke være med knyting i livet og må ha beltehemper.
Har lett, og det eneste jeg finner er en bukse fra bonprix, en nettbutikk jeg aldri har bestilt fra og er litt skeptisk på kvaliteten.

Noen tips, ev. erfaring med bonprix? :)

Selv har jeg denne i både svart og stripet;

https://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/happy-holly/bukser-2/cleo-trousers-black

Vet ikke hvordan de er å bruke som gravid, men tipper dersom som man bestiller i noen strl opp, så vil disse passe bra.
Stoffet er som joggebukse, deilig å gå med. Likevel fin med detaljer som lommer, snøring osv :)
Fin bukse, men trenger altså en dressbukse, klassisk uten snøring i livet. Og med stødig stoff, ikke joggebukse stoff.

Ingen som har sett? Vi må da være flere som har uniformsplikt på jobb?

Fin bukse, men trenger altså en dressbukse, klassisk uten snøring i livet. Og med stødig stoff, ikke joggebukse stoff.

Ingen som har sett? Vi må da være flere som har uniformsplikt på jobb?

Har ikke de alternativer på jobb da..?
Vi har uniformsplikt, egentlig, men om vi ikke har bukser som passer, så bruker vi bare annen sort bukse. Ingen som egentlig merker noe på det >< hos oss altså. Vi står bak en disk uansett :p

Forøvrig, synes bonprix er ok. Har noen bher derfra. Men kan ikke si noe om dressbuksene.. :)

Har ikke de alternativer på jobb da..?
Vi har uniformsplikt, egentlig, men om vi ikke har bukser som passer, så bruker vi bare annen sort bukse. Ingen som egentlig merker noe på det >< hos oss altså. Vi står bak en disk uansett :p

Forøvrig, synes bonprix er ok. Har noen bher derfra. Men kan ikke si noe om dressbuksene.. :)
Ikke så mange damer i mitt yrke, så ingen avtale med uniformsleverandør. Skal kjøpe selv, får nok det refundert, men kan ikke være svarte skinny jeans eller joggebukser

Har du sjekket ut Zalando?
Så flere svarte bukser, men usikker på hvilket stoff dem er i, men kanskje noen der passer som dressbukse? Noen lignet i hvert fall :)

Denne buksen er i viskose og er/ser ut/føles som en penbukse. Bestilte denne sist og returnerte den fordi jeg ville ha en joggebukse eller jeans og syntes denne ble litt for formell for daglig bruk. Hvis den ikke lever opp til ønskene får du returnert den i butikk uten ekstra kostnad.

https://www2.hm.com/no_no/productpage.0929816001.html

Hvis du ser på de buksene som heter slacks så har jeg erfart at de er litt annerledes enn joggebukser og ser litt penere ut.

Ikke så mange damer i mitt yrke, så ingen avtale med uniformsleverandør. Skal kjøpe selv, får nok det refundert, men kan ikke være svarte skinny jeans eller joggebukser

Så kjedelig.. jeg googlet litt og fant flere sorte gravidbukse. De FLESTE ser dog ut til å være veldig.. sofabukser.. fant én jeg trodde kunne passe i stivere stoff, men den var utsolgt overalt (eller, fantes bare i ukurante størrelser).. og ikke vet jeg om stoffet var riktig heller, vanskelig å se over nett. O.o

Boozt hadde også noe svarte gravidbukser, men synes de også kanskje ser litt vel elastiske ut..? (De hadde flere, men de fleste var slim fit)..
https://m.boozt.com/no/no/lindex/tr...62&position=1000000&navId=67408&group=listing

Så kjedelig.. jeg googlet litt og fant flere sorte gravidbukse. De FLESTE ser dog ut til å være veldig.. sofabukser..

Kanskje ikke uten grunn, er vel med god grunn det mest etterspurte:hilarious:

Er litt oppblåst og uniformsbuksa i ull gir ikke mye etter akkurat:smiley-ashamed004 var ikke mer enn akkurat stor nok før graviditet.

Har du sjekket ut Zalando?
Så flere svarte bukser, men usikker på hvilket stoff dem er i, men kanskje noen der passer som dressbukse? Noen lignet i hvert fall :)
Takk, ikke sjekket ut zalando:happy: tror jeg bare får prøve bestille et par stykker fra ulike steder og heller returnere de som ikke passer. Er så vanskelig å se detaljer på en sort bukse på bilder. :bored:

Takk, ikke sjekket ut zalando:happy: tror jeg bare får prøve bestille et par stykker fra ulike steder og heller returnere de som ikke passer. Er så vanskelig å se detaljer på en sort bukse på bilder. :bored:
Zalando er flinke på retur i hvert fall :) lykke til :D glad jeg bare trenger tightser :)

Kanskje ikke uten grunn, er vel med god grunn det mest etterspurte:hilarious:

Er litt oppblåst og uniformsbuksa i ull gir ikke mye etter akkurat:smiley-ashamed004 var ikke mer enn akkurat stor nok før graviditet.

Anbefaler hårstrikk i knapphullet frem til du finner noen andre bukser som fungerer. Sånn at du kan puste i mellomtiden :p

Back
Topp