Bergans

Askeladden

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
MayDay2021
Noen som har erfaring med Ruffen og Lilletind skallklær fra Bergans?

Barnet mitt har nå en Reima Gotland i str. 98 og regntøy fra Kattnakken i str. 98.

Har fortstått det slik at jakka er litt mindre i størrelsen enn buksa og tenkte derfor å bestille str. 110 i jakke og 104 i bukse.

Men så er jeg redd for at dette blir «akkurat» og at barnet vil vokse ut av det til høsten.

Noen som har erfaringer? :happy:

Vi har brukt Bergans i mange år, veldig fornøyd.

Jakka er noe mindre i str enn buksa ja, så der burde man gå opp. Vi har for det meste brukt den str han bruker gjennom hele sesongen uten problemer. Og opplever buksa som normal.
Så kommer det jo an på om barnet er langt i ryggen eller beina.
Min bruker 128 i klær nå og har 128 fra Youth serien. Gikk fra 122 i Ruffen.

Jeg hadde ikke gått mer opp i str enn det du nevner, da kan klærne bli litt vel store og få mer slitasje.

Jeg tror kanskje det blir for stort med 110, om dere nå går fra 98.. Ville prøvd først, eller kjøpt begge i 104. Jeg synes ikke jakken er liten på størrelse, heller at det er lang brukstid på buksa.

Vi har brukt Bergans i mange år, veldig fornøyd.

Jakka er noe mindre i str enn buksa ja, så der burde man gå opp. Vi har for det meste brukt den str han bruker gjennom hele sesongen uten problemer. Og opplever buksa som normal.
Så kommer det jo an på om barnet er langt i ryggen eller beina.
Min bruker 128 i klær nå og har 128 fra Youth serien. Gikk fra 122 i Ruffen.

Jeg hadde ikke gått mer opp i str enn det du nevner, da kan klærne bli litt vel store og få mer slitasje.

Tusen takk for svar :) Jeg bestilte 104 i bukse og 110 i jakke, om det ikke passer er det heldigvis fri retur :angelic:

Jeg tror kanskje det blir for stort med 110, om dere nå går fra 98.. Ville prøvd først, eller kjøpt begge i 104. Jeg synes ikke jakken er liten på størrelse, heller at det er lang brukstid på buksa.

Tusen takk for svar :) Kan være at det blir litt stort, men heller der enn for lite/akkurat :angelic:

Back
Topp