Lister meg forsiktig inn her

Hei alle dere flotte mammaer :love7

Har hatt svake tester i et par dager, men fikk denne i dag så det er ikke lenger tvil.

Vis vedlegget 347426

Dette er litt sånn skrekkblandet fryd for meg fordi jeg egentlig hørte til August gruppa, men det endte i en MA i uke 7. På tidlig ultralyd oppdaget jordmor at hjerte til den lille banket alt for sakte og sa at det mest sannsynlig kom til å ende i en SA innen kort tid. Siden ingenting skjedde fikk vi oppfølgings time og da viste ultralyden at hjertet hadde stoppet kort tid etter vi var der sist.
Nå er jeg jo gravid igjen, men tror ikke helt jeg klarer å glede meg så veldig over denne graviditeten før vi har kommet oss godt påvei og i hvert fall over uke 7. Ikke at det har så mye å si fordi det kan jo gå galt når som helst, men det vil føles betryggende å komme seg lenger enn sist. De neste ukene kommer til å føles så utrolig lange fordi man bare går å føler på om det er noe inni der som fremdeles lever.

Det var overhode ikke meningen at dette skulle ende så depressivt, men men:wacky:

Ellers kan jeg jo introdusere meg selv for å lysne opp litt igjen! Jeg er i slutten av 20åra og min samboer i begynnelsen av 30åra. Vi har en datter sammen fra før som nå er 8 mnd og holder til i nærheten av Lillestøm. Nå håper vi bare på en liten terminapire som holder helt i mål :happy: Gleder meg til å bli litt bedre kjent med dere alle!
Så hyggelig at du er i denne gruppen og at du er gravid igjen :joyful:(Vi var i samme i August) MA her også, så jeg er bare ute å sniker litt og håper jeg kan slenge meg inn i Novembergruppa neste uke :sign19

Så hyggelig at du er i denne gruppen og at du er gravid igjen :joyful:(Vi var i samme i August) MA her også, så jeg er bare ute å sniker litt og håper jeg kan slenge meg inn i Novembergruppa neste uke :sign19
Å nei så leit å lese! Føler viv var mange fra August som mista :( Har det gått fint med deg i etterkant?
Jeg krysser fingrene for deg! Hvor mange dpo er du? :woot:

Å nei så leit å lese! Føler viv var mange fra August som mista :( Har det gått fint med deg i etterkant?
Jeg krysser fingrene for deg! Hvor mange dpo er du? :woot:
Ja helt enig, kanskje fordi det klaffet for så mange i utgangspunktet :confused005 Det har gått veldig fint faktisk, var på TUL 21. Jan, og fikk den kuren 23. var på kontroll 4. Feb og da så alt bra ut :dance008 Neei, det er jo det, ganske sikker på jeg hadde EL i helgen som var, så 4-6 kanskje? Hehe:happy:

Ja helt enig, kanskje fordi det klaffet for så mange i utgangspunktet :confused005 Det har gått veldig fint faktisk, var på TUL 21. Jan, og fikk den kuren 23. var på kontroll 4. Feb og da så alt bra ut :dance008 Neei, det er jo det, ganske sikker på jeg hadde EL i helgen som var, så 4-6 kanskje? Hehe:happy:
Så bra det har gått fint med deg! Da håper vi på babylykke og at spiren holder helt til termin! :Heartred

Back
Topp