Var heldigvis ikke lengre enn 5+1 denne gangen

Lykke til videre, alle sammen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Da har jeg mistet - igjen. Blør som en sil. Dette er min 9’ende spire jeg mister.

Fryktelig å høreSender deg en god klem
Får du noe oppfølging siden du har mistet såpass mange ganger?

Kanskje det kunne vært lurt å snakke med legen? Kanskje du kan få noen støttemedisiner?Nei, jeg har fått et barn mellom alle spontanabortene. Tenkte at da ville det sikkert gå fint denne gangen også
Kanskje det kunne vært lurt å snakke med legen? Kanskje du kan få noen støttemedisiner?

Nei så leit at dere ikke er på samme side. Kanskje dere kan snakke sammen om det? Vil også egentlig advare mot sterilisering siden det er store mørketall for hvor mange som får problemer med det i etterkant. Det er mange som opplever å få konstante smerter i etterkant. Du kan sikkert be han google det.Ja, tror jeg må gjøre det...om det blir en neste gang....mannen var ikke så happy for familieforøkelser. Han snipper seg vel nå![]()
Så trist å høre. Stor klem til degDa har jeg mistet - igjen. Blør som en sil. Dette er min 9’ende spire jeg mister.

Utrolig leit å leseDa har jeg mistet - igjen. Blør som en sil. Dette er min 9’ende spire jeg mister.
sender deg alle mulige varme tanker