NY!! Avstemning, skjult gruppe.

Aktuelle navn for skjult gruppe:

• Oktoberbarna 2021

Votes: 32 54,2%
  • Oktoberlykke 2021

Votes: 27 45,8%

• Antall som har svart
    59
  • Avstemningen er avsluttet .
Åh, trodde de også var på terminlista!?:wideyed: Vi får se hvor mange stemmer vi greier å få til i avstemningen:)

Bare på de to første sidene, telte jeg 4 stk? som ikke har meldt seg opp, også tror jeg det er i alle fall 4 som har mistet og meldt seg ut..

Edit; men det er hele 75 stk på terminlisten og, da. Så.. Tror det er litt begge veier :P burde i alle fall greie 50 stemmer. 5 til nå!

Bare på de to første sidene, telte jeg 4 stk? som ikke har meldt seg opp, også tror jeg det er i alle fall 4 som har mistet og meldt seg ut..

Edit; men det er hele 75 stk på terminlisten og, da. Så.. Tror det er litt begge veier :p burde i alle fall greie 50 stemmer. 5 til nå!

Ah, men vi får se hvor mange flere stemmer vi får inn:)

Jeg synes vi burde la avstemningen stå minst 1 dag til. Det er ikke alle som er innom mange ganger om dagen og det er fortsatt under 24 timer siden avstemningen ble laget :)

Edit; men det er hele 75 stk på terminlisten og, da. Så.. Tror det er litt begge veier :p burde i alle fall greie 50 stemmer. 5 til nå!
Jeg er ikke på terminlisten fordi jeg ikke vil måtte trekke meg fra enda en liste om det går galt igjen. Kanskje flere tenker det samme?

Jeg har stemt i hvert fall, en stemme igjen til 50 og kan nesten garantere at det blir uavgjort :hilarious: Kan du ikke bare sette fristen til ut kvelden eller ut i morgen kveld?

Jeg er ikke på terminlisten fordi jeg ikke vil måtte trekke meg fra enda en liste om det går galt igjen. Kanskje flere tenker det samme?

Jeg har stemt i hvert fall, en stemme igjen til 50 og kan nesten garantere at det blir uavgjort :hilarious: Kan du ikke bare sette fristen til ut kvelden eller ut i morgen kveld?
Jeg synes vi burde la avstemningen stå minst 1 dag til. Det er ikke alle som er innom mange ganger om dagen og det er fortsatt under 24 timer siden avstemningen ble laget :)

Ja, tror nesten vi må ha den oppe litt lenger. Om vi har avstemningen oppe til midnatt i morgen, så er vi klare for skjult gruppe til fredag...?

Ja, tror nesten vi må ha den oppe litt lenger. Om vi har avstemningen oppe til midnatt i morgen, så er vi klare for skjult gruppe til fredag...?
Hvis den skjulte gruppa er sånn 6 innlegg i fra kan du jo si at den får stå oppe til vi når 5000 innlegg:rolleyes: Navnet er ikke så viktig spør du meg.

Hvis den skjulte gruppa er sånn 6 innlegg i fra kan du jo si at den får stå oppe til vi når 5000 innlegg:rolleyes: Navnet er ikke så viktig spør du meg.

Vi har 5000 innlegg nå :p

Blir det best med type..
Oransje banner og..
"♥️ Oktoberxxxxx 2021 ♥️"
Eller tenkte man mer på..
"Oktoberxxxxx 2021 ♥️"

Blir det best med type..
Oransje banner og..
"Oktoberxxxxx 2021 ♥️"
Jeg liker best den med ett hjerte :) meen, der syntes jeg du skal få en fordel som organiserer alt dette, ta det som du syntes passer best! :p

Hadde det vært opp til meg hadde jeg stengt avstemningen når vi nådde 5000 :)

Ja, jeg synes ikke det er helt opp til meg heller, egentlig :P
Tror den burde få være oppe sånn at den har vært oppe i minst et døgn.

Jeg liker best den med ett hjerte :) meen, der syntes jeg du skal få en fordel som organiserer alt dette, ta det som du syntes passer best! :p

Jeg vet ikke hvilken jeg likte best, haha. :P

Blir det best med type..
Oransje banner og..
"Oktoberxxxxx 2021 ♥️"
Jeg også tenker det holder med ett hjerte :)
Hvis du ser på det oktober-banneret jeg allerede har, så hadde det holdt med kun ett hjerte der også :p

Fint hvis hjerte blir gjennomsiktig syntes jeg! Vet ikke hvordan man gjør det, men bare et omriss av et hjerte liksom :D

Fint hvis hjerte blir gjennomsiktig syntes jeg! Vet ikke hvordan man gjør det, men bare et omriss av et hjerte liksom :D

Jeg er usikker på hva som går an.. om det må være en emoji eller så. Jeg synes denne er fin, jeg; ♡

Det går ja

Edit: jeg har jo det ser jeg nå :hilarious:

Lar denne stå til i kveld eller så, da. :) Også får dere gjerne komme med kommentarer mtp hjertene i banneret. :)
Så ordner vi med skjult gruppe etter det, og håper det er oppe før helgen ♥️

Hmm... Ønsker meg sånn hjerte som vi har i junigruppa. Typ "Oktober-etellerannet 2021♡"

Back
Topp