Håndarbeidsside

Problemet nå er at jeg er så sliten og umotivert for noe annet enn tv og soving. :p Og kose og leke med jenta mi. :p

I feel ya. Lyst til å gå i dvale selv. Sove en måned. (.. sånn at jeg kan være 12+0, og uthvilt!)

Det hadde vært digg! :joyful: Gjerne sovet helt til jeg skulle på OUL :p Tiden frem til dit går så saaaakte. :p

Jeg må ha neste UL rundt uke 12, og etter det kjenner jeg liv, så det skulle gått greit :P men tiden går jo såå sent

Noen som har forslag til hobbyer som får tiden til å gå litt fortere? Etter MA og SA er jeg nå livredd når jeg er gravid igjen. Trenger en distraksjon, før jeg blir gal:dead:

Noen som har forslag til hobbyer som får tiden til å gå litt fortere? Etter MA og SA er jeg nå livredd når jeg er gravid igjen. Trenger en distraksjon, før jeg blir gal:dead:

Sying, strikking, hekling er alle gode ting å drive med :)

Syntes det blir litt kjedelig og ensidig. Brodering går an da. Og perling. Pusling.

Hekling kan jeg faktisk ikke:(

Prøv noe med mye mønster, eller fletting f.eks. evt lære deg å hekle via YouTube (.. går mye tid i å lære seg nye ting).
Pusling er bra!

Male, lage.. bygg ei fuglekasse.
Bake fryseren full.. Begynn å mekke eller lære deg programmering (finnes apper for sånt ;) ).
Lære seg nytt språk (også apper), spill et spill, lage deg din egen grønnsakshage og så frø.
:)

Ååå, det har jeg skrevet opp på lista over ting jeg skal strikke før fødsel :joyful: Vil bare vente til jeg får vite kjønnet først, har allerede strikket så mye kjønnsnøytralt at jeg vil ha dette i enten blått eller rosa :hilarious: Tror jeg. Kanskje. Får se ;)

Har laga et til hvis det blir jente.. skal lage et i guttefarge å. Det e jo sån man kan gi bort i gave å:) så tenke æ vil ha et me kjønnsfarge å et nøytralt.. må jo ha flere;p

Jeg har oppskriftene til så og si alle plaggene i LilleMiriam sin Løvhjerte-serie, så kommer til å bruke de flittig etter å ha fått vite kjønnet.
Blir det jente, blir det mye jentete plagg også. Skjørt, kjoler, rompere/bleiebukser med "skjørt"-kant osv.
Har "egentlig" allerede strikket nok av Løvhjerte-plagg, men kun i nøytrale farger. Blir det jente f.eks, er jeg mer enn klar til å strikke i rosa og lillafarger :p Har nemlig 2 gutter fra før, og der har det blitt lite slike farger :hilarious:

Åh, det er en så fin serie. Skal kjøpe noen oppskrifter etterhvert

Har laga et til hvis det blir jente.. skal lage et i guttefarge å. Det e jo sån man kan gi bort i gave å:) så tenke æ vil ha et me kjønnsfarge å et nøytralt.. må jo ha flere;p
Fin gave, ja, så absolutt :joyful:
Jeg har allerede strikka 4 babytepper skjønner du, så derfor vil jeg vente til jeg vet kjønn før jeg strikker dette :hilarious:
Åh, det er en så fin serie. Skal kjøpe noen oppskrifter etterhvert
Nydelig serie :Heartred Og så enkle og fine oppskrifter å følge i tillegg :)

Fin gave, ja, så absolutt :joyful:
Jeg har allerede strikka 4 babytepper skjønner du, så derfor vil jeg vente til jeg vet kjønn før jeg strikker dette :hilarious:

Nydelig serie :Heartred Og så enkle og fine oppskrifter å følge i tillegg :)

Åh, ja da har du laga endel :-)

Åh, ja da har du laga endel :)
Har venta 1,5 år på positiv test, da har strikking vært veldig greit tidsfordriv :hilarious: Har vel klart 12 plagg i str 0-3 mnd, og en del i de andre størrelsene opp til 1 år :eek:

Skal ihvertfall strikke hentesett. Men om det blir gutt har jeg et fra forrige barn som jeg kan bruke:)

Har venta 1,5 år på positiv test, da har strikking vært veldig greit tidsfordriv :hilarious: Har vel klart 12 plagg i str 0-3 mnd, og en del i de andre størrelsene opp til 1 år :eek:

Har å jobbet mot detta i over 2 år, så kjenne til det.. har strikka litt mer til opp til 6 år, å gitt bort til tantebarn å slikt:-) det første babyteppet strikket jeg når jeg ble gravid i okt, men stoppet opp litt når jeg mistet.. skal lage mer til baby nå:)

Skal ihvertfall strikke hentesett. Men om det blir gutt har jeg et fra forrige barn som jeg kan bruke:)

Strikka hentesett er så søte..! Jeg har et grønt et, etter mine to første døtre. ♥️

Back
Topp