På 5 uker... Har blitt dumpa, fant ut jeg var gravid og nå hpv vorter utbrudd

Oktobermum39år

Blir kjent med forumet
Går dette bra? Dumpa,, fant ut jeg var gravid etterpå, og nå vorter....
....
Jeg er i sjokk.... Og nå har jeg fått hpv utbrudd vorter som toppen av kransekaka..... Dette viruset har jeg fått fra min x ettersom jeg vet jeg har ikke vært med andre.
Alt dette er skjedd på 1 mnd.... Føler meg helt matt og muligens ganske hormonell....
Beklager.... Men måtte bare få d ut... godt en er anonym her

....
Jeg er i sjokk.... Og nå har jeg fått hpv utbrudd vorter som toppen av kransekaka..... Dette viruset har jeg fått fra min x ettersom jeg vet jeg har ikke vært med andre.
Alt dette er skjedd på 1 mnd.... Føler meg helt matt og muligens ganske hormonell....

:Heartbigred

Dette går bra! Du fikser det!
Det er litt tungt akkurat nå, og blir Kanskje litt mye.. kjønnsvortene i seg selv er ufarlige, og det kan hende de slår ut nå FORDI du er gravid (... Og har blitt smittet for lenge siden).
I alle fall i følge denne: https://www.babyverden.no/gravid/svangerskapsplager/vorter-rundt-skjedeapningen/

Ta det gjerne opp med lege/jordmor, spesielt om de har med seg noe plager du helst skulle vært foruten.

Å få utbrudd av kjønnssykdom er kjipt uansett om du er gravid eller ikke. Med ekstra hormoner blir følelsene gjerne litt forsterket.. Så jeg forstår veldig godt at du blir matt av dette..!

Men, du greier det ♥️ Det er bare en litt heftig kneik å komme over..

Og, om du føler deg usikker på hele greia, så har jeg hørt at Amathea stiftelsen kan være god å prate med. Forøvrig kan man også be om samtale med jordmor, om alt dette :)
Og - vi er her vi og!
Håper alt ordner seg for deg ♥️

Syns Lillafrosk sier det så bra. :Heartred

Det høres ut som det er vanskelig for deg, og det skjønner jeg godt. :Heartred Men jeg er helt sikker på at du kommer til å takle dette! :Heartred

....
Jeg fikk utbrudd av det ved første svangerskap, kom da jeg var ca halvveis. Forsvant rett etter fødselen og ikke hatt det siden, det kom heller ikke tilbake ved ny graviditet.

Enig i Lillafrosk, prat med jordmor eller Amathea :)

God morgen alle dere her som har svart ❤️tusen takk for så fine og gode svar. Hehe... D varmet!
Veldig fine og trygge svar jeg har fått da... Blir helt rørt!!!
D kom litt overraskende på alt som har skjedd så har det litt tungt. Men gleder meg over graviditeten. Skal bestille meg en jordmortime på mandag. Til dere som har hatt disse vortene... Kan de spre seg mye? Har fått ca 5 på kort tid. Har ikke merket disse før nå... Ganske bekymret over disse kjenner jeg.
Til dere... Ha en fin dag flotte kvinner ❤️❤️❤️

God morgen alle dere her som har svart ❤️tusen takk for så fine og gode svar. Hehe... D varmet!
D kom litt overraskende på alt som har skjedd så har det litt tungt. Men gleder meg over graviditeten. Skal bestille meg en jordmortime på mandag. Til dere som har hatt disse vortene... Kan de spre seg mye? Har fått ca 5 på kort tid. Har ikke merket disse før nå... Ganske bekymret over disse kjenner jeg.
Jeg hadde kun et par stk, er 10 år siden nå så husker ikke eksakt hvor mange. Men det holdt seg stabilt hele tiden

Ønsker deg alt godt!! Og jeg er sikker på at dette klarer du :Heartred Gled deg over graviditeten og tenk på deg og lille spire :love7

Oi det var heftig mye på kort tid! Og med hormoner i tillegg pga graviditeten! Men jeg er skråsikker på dette bare vil gå din vei! Et mirakel er jo på vei! :love7 Vi heier på deg og skal støtte deg, her kan du tømme deg for alt som måtte komme på veien!

Sender deg en stor klem. Dette skjønner jeg at er vanskelig for deg. Men sier som Lillafrosk, det er en bøyg å komme over, men du blir å klare det. ❤️

Back
Topp