Klestips

I tiden fremover så blir vi jo ikke akkurat noe mindre i størrelsen. :p

Jeg tenkte det kunne være fint med tips til klær som er gode å bruke nå som kanskje buksa strammer litt ekstra. :)

Har du noen gode tips, kom gjerne med det! Jeg kan starte med en anbefaling av denne buksa:

https://cubus.com/no/p/bukse-med-elastisk-kant-ved-ankelen-svart-bukser-dame/7245617_F990

Denne er superdigg å bruke, ingen ribb som strammer over magen. :Heartred
Det er favorittbuksa mi om jeg er gravid eller ei :D

Den er god! Men ubrukelig hos meg.. jeg har katter, skjønner dere... :p De buksene blir ikke seende ut etter en halv dag på meg.

Jeg bruker forøvrig enten arbeidstøy eller pysj x)
Hahaha, da kan jeg tenke meg at buksene blir litt fort ødelagt? :p

I tiden fremover så blir vi jo ikke akkurat noe mindre i størrelsen. :p

Jeg tenkte det kunne være fint med tips til klær som er gode å bruke nå som kanskje buksa strammer litt ekstra. :)

Har du noen gode tips, kom gjerne med det! Jeg kan starte med en anbefaling av denne buksa:

https://cubus.com/no/p/bukse-med-elastisk-kant-ved-ankelen-svart-bukser-dame/7245617_F990

Denne er superdigg å bruke, ingen ribb som strammer over magen. :Heartred

Jeg kaller bare de buksene der for fødebukser! Vet ikke hvor mange jeg har av dem. Flytter inn i dem når magen begynner å vokse og flyttet først ut av dem etter siste graviditet for noen måneder siden når mannen ba meg innstendig om å gå med noen litt penere joggebukser :D

Jeg kaller bare de buksene der for fødebukser! Vet ikke hvor mange jeg har av dem. Flytter inn i dem når magen begynner å vokse og flyttet først ut av dem etter siste graviditet for noen måneder siden når mannen ba meg innstendig om å gå med noen litt penere joggebukser :D

Haha!! Akkurat det samme gjør jeg! Det der er fødebuksene mine :woot::hilarious::hilarious::hilarious:
De brukes forøvrig innimellom som pysjbukser nå ettersom jeg er ferdig med å føde. De var veldig deilig å bruke i ukene etter fødselen :p

Hva med BHer? Noen som har noen favoritter?

Hva med BHer? Noen som har noen favoritter?
Jeg liker godt ammebh fra KappAhl, og ammebh fra bonprix. Sistnevnte er litt som en sportsbh, noe jeg liker godt. Men nå skal det sies at jeg har så små pupper at jeg ikke trenger bh :hilarious:

Hahaha, da kan jeg tenke meg at buksene blir litt fort ødelagt? :p
Blir nuppete og fulle av hår.. Stoffet på disse er elektrisk til kattehår ><

Back
Topp