Hei! Ny her. Moden mum to be.

Ipek

Elsker forumet
Oktoberbarna 2021♡
Hei alle sammen.

Ny deltaker på oktober-gruppa her.

I følge Helseoversikt-appen har jeg termin 2 okt, men i følge Babyverden-appen har jeg termin 30 sept. Så vet ikke helt hvor jeg skal være, men velger å lande her.

Er 41 år, rekker å bli 42 noen få uker før termin. Hadde vært fint å komme i kontakt med andre modne mammaer her. :happy: Finns det egen gruppe for modne mødre her, eller foregår alt sammen inne på de respektive månedsgruppene?

Har ellers ei jente på snart 11 år, så dette blir nesten som å være førstegangsgravid. :bookworm:

Skal bli koselig å bli kjent med dere.

Gratulerer med svangerskapet ♥️
Jeg har ei på 11 jeg og, men fikk en unge mellom der og. Føler dog det blir helt nytt for hver gang; svangerskapene er aldri helt like :P

Ang modne mødre, så vet jeg dessverre ikke; tror ikke det finnes noe eget underforum.. men du er hjertelig velkommen til å henge her uansett ;)

Litt skriblerier fra meg.

Jeg hadde en pussig opplevelse noen dager før forventet mens. Sto ute og kostet vekk snø fra plattingen, jobbet i en sideveis bevegelse. Så, plutselig så kjente jeg en type vondt som jeg ikke har kjent verken før eller etter min forrige graviditet - nemlig bekkenløsningsvondt!

Det var mitt første symptom, og gjorde meg så og si sikker på at nå var jeg gravid! Men prøvde å holde på fornuften og klarte å vente med å teste til dagen for forventet mens. Testet negativt. Gikk rett i kjelleren, men måtte nå bare kravle opp igjen for å være til stede for jenta mi. Begynte å blø på ettermiddagen. Men, så stoppet blødningen egentlig like raskt som den kom! Og dagene gikk uten at noe mens kom. Murringene var der, og sabla ømme bryst. 8 dager etter negativ test satt jeg på do kl halv fire på natta (våknet, og klarte ikke å vente) med positiv test i hånda.

Var en blanding av paralysert og helt rolig. Jeg «visste» det jo, men så testet jeg for tidlig og ble lurt. Egentlig så har det vel ikke gått helt opp for meg enda, selv om jeg nå er 7+1 uker på vei.

Hei alle sammen.

I følge Helseoversikt-appen har jeg termin 2 okt, men i følge Babyverden-appen har jeg termin 30 sept. Så vet ikke helt hvor jeg skal være, men velger å lande her.

Er 41 år, rekker å bli 42 noen få uker før termin. Hadde vært fint å komme i kontakt med andre modne mammaer her. :happy: Finns det egen gruppe for modne mødre her, eller foregår alt sammen inne på de respektive månedsgruppene?

Har ellers ei jente på snart 11 år, så dette blir nesten som å være førstegangsgravid. :bookworm:

Jeg hører til i september gruppen, men kan vel kalles en moden mamma:happy: Ble 40 i oktober.
Mitt første barn, jeg er en solomamma:happy:

Jeg hører til i september gruppen, men kan vel kalles en moden mamma:happy: Ble 40 i oktober.

Gratulerer. Hvordan føles det å gå inn i en mammatilværelse alene? Jeg spør fordi det gjelder kanskje meg også.

Gratulerer. Hvordan føles det å gå inn i en mammatilværelse alene? Jeg spør fordi det gjelder kanskje meg også.

Jeg har tatt IVF privat, og betalt for donor så har gått inn for å gjøre det alene. Jeg tenker at jeg vet ikke noe annet, har aldri hatt barn med partner før, blir derfor normalen for meg:) Tror ikke det blir sol, regnbuer og dans på roser hele tiden, men er helt sikker på at det blir verdt det:Heartred

Jeg har ei på 11 år jeg også:joyful: Jeg og mannen venter vårt 5 barn sammen:love7 Jeg er vel også en moden mamma denne gang:rolleyes: Jeg blir 36 år om noen uker:) Vet ikke om det er noen underforum for modne mammaer her inne, men hyggelig om du har lyst til å skravle med oss her inne:happy:

Hei alle sammen.

Jeg er også 41 år og blir 42 før termin! Artig at vi er flere såkalte modne her inne :p Jeg er også førstegangsgravid og solomamma, ble gravid ved hjelp av ivf og donor. Dette er 3. forsøk, håper nå at babydrømmen endelig blir oppfylt ❤️

Jeg er også 41 år og blir 42 før termin! Artig at vi er flere såkalte modne her inne :p Jeg er også førstegangsgravid og solomamma, ble gravid ved hjelp av ivf og donor. Dette er 3. forsøk, håper nå at babydrømmen endelig blir oppfylt ❤️

Så koselig å «treffe» på flere solomødre:happy: Hører du til i oktober gruppen? Hvor langt på vei er du?

Så koselig å «treffe» på flere solomødre:happy: Hører du til i oktober gruppen? Hvor langt på vei er du?
Jeg er 5+1 i dag! Merker jeg er veldig spent om alt går bra, så ser fram til TUL om 13 dager når jeg er 7+0. Har termin 17. oktober, hvis alt går etter planen :smiley-bounce012 Hvordan går det med deg? Hvor langt er du på vei?

Hei alle sammen.

Hei!
Jeg har riktignok ikke bikket 40 enda, men blir 38 år før termin. Har også to barn fra før som er større, så dette blir en attpåkladd. Var jo "ferdig" med små barn jeg, så har mine øyeblikk med panikk med jevne mellomrom...

Jeg er 5+1 i dag! Merker jeg er veldig spent om alt går bra, så ser fram til TUL om 13 dager når jeg er 7+0. Har termin 17. oktober, hvis alt går etter planen :smiley-bounce012 Hvordan går det med deg? Hvor langt er du på vei?

Så herlig:happy: Gled deg til TUL, er bare så nydelig å se hjertet slå:Heartred Jeg er 11+1, synes ikke det var lenge siden jeg var 6+0 og gledet meg til 12 uker:D Neste milepæl blir KUB testen den 24/2, gruer meg veldig til den kjenner jeg:sorry: Skal du ta KUB

Så herlig:happy: Gled deg til TUL, er bare så nydelig å se hjertet slå:Heartred Jeg er 11+1, synes ikke det var lenge siden jeg var 6+0 og gledet meg til 12 uker:D Neste milepæl blir KUB testen den 24/2, gruer meg veldig til den kjenner jeg:sorry: Skal du ta KUB
Gleder meg veldig til TUL. Håper jeg får en like positiv opplevelse som deg ❤️
Ja, jeg kommer til å ta KUB-testen. Men om den skulle vise noe, vil det ikke ha noe å si for meg, for barnet er veldig ønsket uansett. Men jeg vil gjerne være forberedt om det skulle være noe. Krysser fingrene for at alt er bra hos deg på KUB :signs003❤️

Jeg er også i prosessen med å få tatt kub-test.

Hei alle sammen.

Hei
Jeg er snart i uke 5, 39 år... Termindato ifølge babyverden 23.10. Skal ha mitt 4 barn
Føler jeg er moden mor ble alene for 2 uker siden. Så ganske i sjokk fortsatt men dette gledet ❤️ hadde ikke trodd jeg skulle bli 4 barnsmor før fylte 40

Hei
Jeg er snart i uke 5, 39 år... Termindato ifølge babyverden 23.10. Skal ha mitt 4 barn
Føler jeg er moden mor ble alene for 2 uker siden. Så ganske i sjokk fortsatt men dette gledet ❤️ hadde ikke trodd jeg skulle bli 4 barnsmor før fylte 40
Gratulerer med barnet. ❤️ Jeg står også i en situasjon der det ser ut til at jeg blir alene. Visste dere om graviditeten før det skar seg?

Jeg melder meg på i denne tråden. Fikk mitt første barn da jeg var 40 (2018), og nå er jeg i uke 7. Det betyr at jeg er 43 når barnet kommer hvis det går bra. Jeg hadde en SA før jul, og jeg er veldig redd for å miste. Flere som går og er bekymret?

Back
Topp