Kvalm igjen

Frk. Drops

Betatt av forumet
Marshmallows2021
Er ut i uke 37, og merker kvalmen har kommet litt tilbake de siste dagene. Flere som har merket kvalme nå mot slutten?
 
Jeg var kvalm og svimmel i uke 36, uke 37 kvalm og uvel:depressed: det gikk foreløpig over til skikkelig halsbrann:grumpy::meh: men ellers er det ganske rolig, føder fortsatt ikke. Løsere magen hele denne tiden:sour:
 
Jeg er uvel og kvalmen. Ikke direkte kvalm, men så er det heller ikke noe jeg har vært plaget med under svangerskapet. Er 35+0 i dag, så satser på at det ikke er noe som blir så mye verre nå når det nærmer seg slutten :)
 
Er i uke 34+6 og har vært veldig kvalm spes. Idag.. Og dagene før uvel lett kvalm. Så ja den er tilbake noe mildere da.
 
Har desverre aldri sluppet taket her, stabilt kvalm hver dag siden uke 6, men ikke sånn at jeg kaster opp/ikke fungerer nå heldigvis. 37+4.
 
Her kom kvalmen snikende i begynnelsen av 3 trimester. Ikke slik at jeg kaster opp eller at jeg ikke fungerer, men sånn murrende irriterende kvalme som ikke slipper taket.
 
Her kom kvalmen snikende i begynnelsen av 3 trimester. Ikke slik at jeg kaster opp eller at jeg ikke fungerer, men sånn murrende irriterende kvalme som ikke slipper taket.
Samme her. Noen dager verre enn andre, men kvalmen har stort sett vært tilstede hele tredje trimester :depressed:
 
Er også i uke 37, og har kastet opp mange ganger hver eneste dag de siste 14 dagene. Forferdelig slitsomt.
 
Sniker fra februarxsmile9
Uke 36 begynte litt kvalme her, uke 38 nå og kvalmen er der hverdag, heldigvis uten oppkast, men dog irriterende
 
Startet dagen med morgenkvalme jeg også faktisk. Ikke vært kvalm siden uke 16. Men det gikk over etter jeg hadde fått spist litt :)
 
Back
Topp