Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy!!! Gratulerer så myeHer ser det ut som det ble full klaffI tillegg fikk vi 2 blasto på frys til senere
Vis vedlegget 347900 Vis vedlegget 347901 Vis vedlegget 347902
fører deg opp som gravid jeg Ja, uttak regnes som ELNår skal jeg regne EL dagen? Dagen jeg hadde uttak?![]()

Her ser det ut som det ble full klaffI tillegg fikk vi 2 blasto på frys til senere
![]()
Jeg kjenner så smått ting nå.. og nå er d 14 dpo, at d strømmer litt i brystene, hodepine og jeg gråter av alt.. istad gråt jeg når noen røyk ut av en episode mesternes mesterDag 6 etter innsett av 2-dagers embryoer.
Kjenner ingenting.
Med førstemann for snart 13 år tilbake mener jeg at jeg kjente lenge før positiv test at noe var på gang.
Har noen av dere som er bekreftet gravid kjent noe såpass tidlig uten å teste?
DET er ikke vanlig Wow!! Gratulerer så myeHer ser det ut som det ble full klaffI tillegg fikk vi 2 blasto på frys til senere
Vis vedlegget 347900 Vis vedlegget 347901 Vis vedlegget 347902

Så gøy!!! Gratulerer så myefører deg opp som gravid jeg
![]()
Gratulerer så mye!!!
Wow!! Gratulerer så mye![]()
Gratulerer så mye![]()
Samme her, førstemann kom av seg selv. Da blir d veldig sjokk at d skal være vanskelig neste gang. Men vi får også være ekstremt takknemlige for at vi har et nydelig barn, mtp de som strever med sitt første. Selv om jeg vet hvor vondt det er når man ønsker en til og d ikke går veien like lett. Seks år, fire spontanaborter og en ex. u. med operasjon grunnet sprekt eggleder og indre blødninger senere, har vi fortsatt et lite håp10 dpo
Kjenner fortsatt ingenting
Lar være å teste - orker ikke å bli skuffa
Skyver det bort fra meg.
Tester, når jeg må. 14 dager etter innsett, 16 dpo.
Å, hvor deilig var det med "hjemmelaget" graviditet for snart 13 år tilbake. Visste ganske tidlig. Bare visste det. Den følelsen av at det går strøm til brystvortene i fine baner. Alt, absolutt alt gikk etter boka med graviditet og fødsel. Bare mimre litt. Synd, at jeg har aldri opplevd det igjen siden. Men-men... Vi får håpe og se.

Så dumt det ikke gikk denne gangen... men bra å ha noe nytt å se frem til! Krysser fingrene for at dere får raskt komme i gang igjen i Porsgrunn13 dpo og negativ test, så da kan jeg settes på ikke gravid..Det var siste fryseegg hos Hausken. Men var heldigvis god timing og skal til oppstartssamtale i Porsgrunn allerede på tirsdag, så håper vi får komme igang med nytt forsøk så fort som mulig.
![]()

Så tristMistet i uke 6 desverre.. TS kan derfor fjerne meg fra gravidlisten...