Tillea Elsker forumet Septemberlykke 2021 Oktoberfest 2024 ❤️ 31 Jan 2021 #1 Er det noen grunn til at man ikke kan spise crispy duck fra restaurant eller noe spesielt jeg bør passe på, eller be om?
Er det noen grunn til at man ikke kan spise crispy duck fra restaurant eller noe spesielt jeg bør passe på, eller be om?
Elleah Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Stjerneskuddene 2024 ☀️Påskeliljene 2026☀️ 31 Jan 2021 #2 Tillea skrev: Er det noen grunn til at man ikke kan spise crispy duck fra restaurant eller noe spesielt jeg bør passe på, eller be om? Klikk for å utvide … Så lenge det er gjennomstekt bør det gå fint vil eg tru?
Tillea skrev: Er det noen grunn til at man ikke kan spise crispy duck fra restaurant eller noe spesielt jeg bør passe på, eller be om? Klikk for å utvide … Så lenge det er gjennomstekt bør det gå fint vil eg tru?
Tillea Elsker forumet Septemberlykke 2021 Oktoberfest 2024 ❤️ 31 Jan 2021 #3 Ellix skrev: Så lenge det er gjennomstekt bør det gå fint vil eg tru? Klikk for å utvide … Er det jeg tenkte også
Ellix skrev: Så lenge det er gjennomstekt bør det gå fint vil eg tru? Klikk for å utvide … Er det jeg tenkte også