Jeg har de siste dagene hatt vonde stikkinger i nedre mage. Det er på venstre side og stikker fra litt under navlen og ned mot underlivet. Det varer kun et sekund per stikk, men de er ganske hyppige og smertefulle (ca et stikk per minutt i flere timer av gangen). Ingen blødninger eller andre symptomer. Nevnte dette for legen min som jeg hadde time hos i går, men det eneste han sa var at han ikke hadde hørt om dette før og at han regnet med alt var greit så lenge jeg ikke blør. Hørte hjertelyd med doppler, så alt virker som om det er greit med knøttet.
Vil likevel høre med dere om dere opplever noe av det samme? Kanskje det kan være smerter som følge av voksende livmor? Er 12+6 i dag og førstegangs, så jeg aaaaner ikke hva som er normalt å kjenne på av smerter eller ikke. Sliter med å konsentrere meg på jobb fordi de er så hyppige.
Vil likevel høre med dere om dere opplever noe av det samme? Kanskje det kan være smerter som følge av voksende livmor? Er 12+6 i dag og førstegangs, så jeg aaaaner ikke hva som er normalt å kjenne på av smerter eller ikke. Sliter med å konsentrere meg på jobb fordi de er så hyppige.
Hadde en uke jeg nøs veldig mye pga støv på jobb og måtte stoppe helt opp hver gang fordi det gjorde så sabla vondt at jeg ble helt satt ut i noen sekunder etterpå. Var som du beskriver ett skikkelig stikk, men på høyre side hos meg. Fikk høre det var helt normalt og rett og slett livmoren som ble strukket brått der og da.