Hvor langt på vei er du i dag? ♥️

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Denne tråden MÅ jo nesten til i termingrupper ♥️

3+5 i dag ♥️
 
Jeg er 4+4 i dag, men meldte meg inn i septembergruppa siden termin er i grenseland. Håper det er greit å snike litt. Jeg føler meg veldig langt bak de i septembergruppa, men kommer jo til å være foran en del her også. Greit å kunne sparre med flere som er omtrent like langt som meg:Heartpink En måned er lang, særlig når man er gravid.
 
Jeg er 4+4 i dag, men meldte meg inn i septembergruppa siden termin er i grenseland. Håper det er greit å snike litt. Jeg føler meg veldig langt bak de i septembergruppa, men kommer jo til å være foran en del her også. Greit å kunne sparre med flere som er omtrent like langt som meg:Heartpink En måned er lang, særlig når man er gravid.

Du er ikke en uke foran meg engang, da ;) Jeg tror, hvis dette går veien, at jeg blir å føde i september, egentlig. Men tror jeg holder meg til oktobergruppa likevel :) Føler man hører mer til når man kommer inn fra starten. :p
 
4+2 idag. Har bestilt tul til den 10. mars - føles veldig lenge til!
Kanskje litt vel tidlig ute med bookingen med gynekologen "min" har tett kalender så det er greit å få det gjort.
 
4+0, hurra!
 
Back
Topp