Tommee Tippee twist bleiebøtte, erfaringer?

INA29

Andre møte med forumet
Hei alle :)
Vi har sett litt på denne Tommee Tippee Twist & Click bleiebøtte. Er veldig opptatt av minst mulig lukt på badet :yuck: Jeg lurer på om noen har erfaringer med den? Selve bleiebøtta er jo veldig rimelig, men ser at refill-posene koster en del. Noen som har denne og kan si noe om de er fornøyde eller ikke?

Mvh førstegangsfødende i en jungel av utstyr :chicken:

Link:
https://www.farmasiet.no/catalog/mo...AUbDtNVcNZHdz6hjrFcfVsVIMs2jmeThoC08kQAvD_BwE
 
ja vi har den. Fikk bøtta gratis på babyshop, men det er som du sier refillene som koster. Bruker å kjøpe de i Sverige, men i disse dager har jeg kjøpt de på med24 (kjøper 12pk for den er billigst). Vi har vært veldig glad i den. Ja det er mye billigere å bruke bleieposer gå ut med posene med en gang eller en gang per dag, men hvis man ikke gjør det er dette en super bøtte som ikke lukter. Vi hat satt vår oppå en kork matte (en sånn som man setter varme kjeler på). Da står den ikke rett på varmekablene og hindrer lukt.
 
Tips for å unngå lukt, gå ut med bæsjebleier med en gang. :p
 
Vi har kastet bleier rett ut stort sett klarte ikke lukten å tømme bleie bøtten... så den gav jeg bort på finn
 
Vi har den, eller dette er sikkert en nyere modell, men vi er kjempefornøyd. Kjenner ingen lukt, og det går en god stund mellom hver gang vi må tømme den:) Så her angrer vi ikke kjøpet selv om posene er dyre.
 
Back
Topp