Blodfortynnende

Alvida86

Flørter med forumet
Heisann:)

Jeg er nå gravid 11+0 uker, fikk nettopp beskjed fra klinikken at jeg skal slutte på klexane når jeg er 12+6 uker. Dette gjør meg redd og nervøs. Jeg føler at det er klexane som har gjort at jeg endelig har beholdt denne babyen så langt, etter 5 tidligere svangerskapet som endte i 3 sa og 2 exu.

Er det noen her som har gått på blodfortynnende som klexane, fragmin eller albyl-e? Hvor lenge gikk dere på det?

Jeg er nå gravid 11+0 uker, fikk nettopp beskjed fra klinikken at jeg skal slutte på klexane når jeg er 12+6 uker. Dette gjør meg redd og nervøs. Jeg føler at det er klexane som har gjort at jeg endelig har beholdt denne babyen så langt, etter 5 tidligere svangerskapet som endte i 3 sa og 2 exu.

Er det noen her som har gått på blodfortynnende som klexane, fragmin eller albyl-e? Hvor lenge gikk dere på det?
Har du snakket med klinikken om din bekymring? Vil tro de vet hva de holder på med. Jeg har også gått på blodfortynnende, men stoppet lenge før du skal og har fått en sønn alikevel, så jeg tenker at 12+6 er kjempelenge å gå på det.
Sender over en god klem :Heartred

Gratulerer ❤ Fikk også klexane pga MA. Gikk på de til uke 12. Var veldig skummelt å slutte, men det var det klinikken sa jeg skulle. Er nå 19+4 ❤

Har du snakket med klinikken om din bekymring? Vil tro de vet hva de holder på med. Jeg har også gått på blodfortynnende, men stoppet lenge før du skal og har fått en sønn alikevel, så jeg tenker at 12+6 er kjempelenge å gå på det.
Sender over en god klem :Heartred

Jeg sendte en lang melding til klinikken i dag, får sikkert svar imorgen.

Jeg gikk jo inn i denne ivf verden med håp og frykt, men trodde ikke det skulle bli så tungt psykisk. Har ennå ikke kost meg med tanken på at jeg faktisk er gravid :banghead:

Håper jeg snart kan nyte denne tiden :Heartred

Gratulerer:Heartblue

Gratulerer ❤ Fikk også klexane pga MA. Gikk på de til uke 12. Var veldig skummelt å slutte, men det var det klinikken sa jeg skulle. Er nå 19+4 ❤

Tusen takk for svar :happy:
Håper jeg snart kan nyte svangerskapet og glede meg til det som kommer :shy: ikke bare være redd for hva som kan skje :banghead:

Gratulerer til deg :Heartred

Går på albyl-e, og skal gå på det hele svangerskapet. Det er gitt til meg preventivt, for å sikre god blodsirkulasjon i livmor. Jeg har ingen (og har aldri hatt) tegn til blodpropp, dårlig sirkulasjon, mistet, eller andre slike ting. Men jeg er 40år, og klinikken sa de gir det til alle over 38 som en preventiv greie. Jeg sa dette til fastlege da jeg trengte ny resept, og fastlege skrev det ut uten spørsmål.

Jeg skulle gå i 12 uker, men tok annenhver dag fra da til uke 15 cirka.
Ville ikke slutt brått. Og følte meg ikke helt klar heller til og slutte helt.

Tusen takk for svar :happy:
Håper jeg snart kan nyte svangerskapet og glede meg til det som kommer :shy: ikke bare være redd for hva som kan skje :banghead:

Gratulerer til deg :Heartred

Takk ❤ Ja håper du kan det snart! Det er ikke godt å gå rundt å bekymre seg, og ikke hjelper det heller selv om det er så vanskelig å la være. Her senket jeg skuldrene litt først etter privat tidlig ultralyd 13+2, altså etter at jeg hadde sluttet på støttemedisin. Har nå endelig begynt å kjenne liv daglig, så det hjelper helt klart ❤

Back
Topp