Ståbrett nxt90

Bettyspaghetti

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2020
Julibarna2024☀️
Kjøpte en brukt emmaljungavogn (husker ikke hvilke modell) til soving bhg. Fikk da med søskenbrett, og mannen har fikset så det nå passer nxt90 selv om det egentlig ikke skal gjøre det. Greia er at jeg ikke liker det. Føler jeg må gå museskritt for å ikke tråkke på/slå foten i det, og går med strake armer og bøyd rygg for å komme langt nok bak.. Vurderer derfor å kjøpe det orginale. Ingen forhandler i nærheten så har ikke mulighet til å se på i butikk.. Noen som har dette og kan si litt om hvordan det er å bruke? Vi er lange begge to og må ha styret på langst nulig stille.
Setter også enormt stor pris på om noen har mulighet til å måle avstand fra kanten av brettet til stanga man fester på, avstand mellom hjulene og bredden på brettet, så jeg kan sammenligne:smiley-angelic001
 
Vet ikke om et originalt brett kommer til å bedre situasjonen. Men kan tipse om håndtakforlenger, som kan festes på styret på vognen så det blir bedre plass frem til vognen. Vi slo fra oss søskenbrettidéen mye nettopp fordi det kom til å bli håpløst å trille. Men vurderte en stund å kjøpe det i kombo med håndtaksforlenger, men fant ut at det ikke var verdt det.
 
Vet ikke om et originalt brett kommer til å bedre situasjonen. Men kan tipse om håndtakforlenger, som kan festes på styret på vognen så det blir bedre plass frem til vognen. Vi slo fra oss søskenbrettidéen mye nettopp fordi det kom til å bli håpløst å trille. Men vurderte en stund å kjøpe det i kombo med håndtaksforlenger, men fant ut at det ikke var verdt det.
Åhh, det har jeg ikke hørt om før. Skal sjekke ut, takk :)
 
Back
Topp