Urin til dyrkning

Leari

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2021
Marsmagi 2025
Når jeg var hos legen i går så tok jeg noen blodprøver og jeg måtte ta en urinprøve også. Denne sa de skulle sendes til sykehuset til dyrkning. Noen som vet hvorfor de gjør det? Er det noe nytt de har begynt med? Kan ikke huske om jeg gjorde det sist.
Noen som vet hva de sjekker?

Når jeg var hos legen i går så tok jeg noen blodprøver og jeg måtte ta en urinprøve også. Denne sa de skulle sendes til sykehuset til dyrkning. Noen som vet hvorfor de gjør det? Er det noe nytt de har begynt med? Kan ikke huske om jeg gjorde det sist.
Noen som vet hva de sjekker?

sniker du har litt utslag om de sender til dyrkning så
For å se om du må gå på pencelin mot uvi. Kan bli satt på medisiner uten andre symptomer har det selv ved tre graviditeter.

sniker du har litt utslag om de sender til dyrkning så
For å se om du må gå på pencelin mot uvi. Kan bli satt på medisiner uten andre symptomer har det selv ved tre graviditeter.

De sjekket ikke den på legekontoret, det var sykehuset som skulle ha den. Var derfor jeg syns det var litt rart :) Trodde ikke de tok urinprøve så tidlig i svangerskapet :)

Mener de alltid sender en til dyrkning uansett. Da kan man oppdage bakterier som gbs som ikke alltid kvinner oppdager selv.

De sjekket ikke den på legekontoret, det var sykehuset som skulle ha den. Var derfor jeg syns det var litt rart :) Trodde ikke de tok urinprøve så tidlig i svangerskapet :)[/QUOTE

hos meg har de kun sendt videre når jeg har hatt utslag som gravid

Back
Topp