Er det noen som vet hvor mye tidspunkt for EL kan skyves på ved kort protokoll? Altså hvor lenge fungerer det å ta sprøyten som stopper spontan EL uten at det får negative konsekvenser for eggene, slimhinnen, eller annet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og kort protokoll er jo uansett delvis basert på din naturlege syklus.
Jeg spør fordi jeg preliminært har fått reservert tid til egguttak i uken etter at jeg skal ha EL på fredagen enligt appen min. Booket det innen syklusen hadde kommit seg etter en periode på Synarela, så mulig tiden for uttak blir justert når jeg ringer inn mensen neste gang. Men det høres jo ut som at det er litt slingringsmonn, avhengig av hvordan jeg responderer på medisinene. Hvis jeg i det hele tatt får lov til å ha kort protokoll da. Har spurt Riksen om det fordi jeg har perioder med veldig lav puls under mens/tidlig follikelfas, noe som ble mye værre på Synarela.Har ikke svaret, men erfaring at ved kort protokoll så har de hatt uttak på meg syklusdag 20-21. Min vanlige syklus er på 28 dager så ca 1 uke etter el skulle ha vært.