Nedtelling til OUL

Nøyaktig 2 uker til OUL i dag!

Nå får vi se om det blir OUL på sykehuset på meg eller ikke. De slipper inn kun mor, og far får ikke bli med. Det syns mannen min var skikkelig kjipt, så han ønsker at vi skal undersøke mulighetene for å få samme undersøkelse privat hvis de tillater at far blir med. Det er forsåvidt greit for meg!
 
Nøyaktig 2 uker til OUL i dag!

Nå får vi se om det blir OUL på sykehuset på meg eller ikke. De slipper inn kun mor, og far får ikke bli med. Det syns mannen min var skikkelig kjipt, så han ønsker at vi skal undersøke mulighetene for å få samme undersøkelse privat hvis de tillater at far blir med. Det er forsåvidt greit for meg!

OUL må du vel ha på sykehuset i tillegg, selv om dere tar en privat i forkant?
 
Av det jeg har lest er OUL en frivillig undersøkelse og ikke noe man må. Men det finnes vel knapt noen som takker nei til tilbudet.

Ja, det stemmer nok, men lurte på hvordan man får bekreftet termin for å søke foreldrepenger i så fall. Jordmor/lege bruker kanskje bare menstermin hvis man ikke tar det privat i stedet.

Personlig ville jeg nok uansett gått på OUL i tillegg. Syns det er kjekt med en ekstra sjekk og få besøkt sykehuset :)
 
22
 
Her telles det timer nå :smiley-bounce012
 
Back
Topp