Takker for meg

Ceres_

Glad i forumet
Himmelbarn
Novemberbarna 19
Etter lang tid med småblødninger, og etter å ha sett hjerteslag på UL både i uke 7 og uke 10 mistet jeg i uke 10.
Helt forferdelig.

Jeg har nok lest mer enn jeg har skrevet her inne, men etter så mange uker her er det vemodig å hoppe av og ikke få bli med videre med det som kommer av store mager og diverse plager og planlegging.

Så vil vel bare si takk for tiden vi har hatt :Heartred
 
Etter lang tid med småblødninger, og etter å ha sett hjerteslag på UL både i uke 7 og uke 10 mistet jeg i uke 10.
Helt forferdelig.

Jeg har nok lest mer enn jeg har skrevet her inne, men etter så mange uker her er det vemodig å hoppe av og ikke få bli med videre med det som kommer av store mager og diverse plager og planlegging.

Så vil vel bare si takk for tiden vi har hatt :Heartred
Så trist å høre! Opplevd det samme tidligere. Sett hjerteslag, fått beskjed om at alt har vært fint og at småblødninger er normalt. Senere på kvelden etter ul hadde jeg en sa.
Håper det snart vil klaffe igjen for dere! <3
 
Utrolig trist å høre om dere alle.. Vært gjennom det samme selv tidliger, denne gangen håper eg spiren sitter hele løpet ut. Krysser fingrene for at spirene deres sitter helt ut neste gang ❤️
 
Så trist å høre ♥️ Vært gjennom det samme, og håper spiren sitter neste gang!
 
Etter lang tid med småblødninger, og etter å ha sett hjerteslag på UL både i uke 7 og uke 10 mistet jeg i uke 10.
Helt forferdelig.

Jeg har nok lest mer enn jeg har skrevet her inne, men etter så mange uker her er det vemodig å hoppe av og ikke få bli med videre med det som kommer av store mager og diverse plager og planlegging.

Så vil vel bare si takk for tiden vi har hatt :Heartred

Så trist å høre. Hadde selv en MA før denne gangen, i uke 8. Anbefaler å prate om det med folk du stoler på, noen du føler deg trygg på at bare kan være der og lytte og forstå. Synes det var kjempevanskelig at folk alltid sa at det var så vanlig og at det sikkert går neste gang osv.. akkurat der og da trenger man bare å sørge ferdig. Jeg gjorde også en meditasjon hvor jeg lå for meg selv og tok farvel og «ga slipp», jeg fant det på nettet ved å Google meditation miscarriage. Høres kanskje rart ut men det viste seg å være en viktig avslutning for meg personlig, å ha en tid/liten seremoni for meg selv og bare få lov til å gå inn i følelsene, kroppen og kjenne på det som er vondt.
Ønsker deg alt det beste <3
 
Back
Topp