Kvalmen

Blåbærfrø

Flørter med forumet
Hvordan står det til med kvalmen?
Jeg er 12+6, og er fortsatt litt kvalm. Noen kvelder er jeg skikkelig dårlig, og brekker fortsatt ved tannpuss. Men det er mye bedre enn før, for at nå kan jeg spise tilnærmet normalt, og har mer energi. Ble bare liggende på sofa i uker 6-11...
 
11+4 og har en og annen dag hvor jeg er kvalm. Ikke hele dagen, men typisk noen timer. Fullt ut overlevelig.
 
Det har heldigvis kommet seg mye! Det meste av tiden er jeg i god form, men er det en stund siden jeg har spist eller sovet lite så kan jeg kjenne at jeg raskt blir dårlig. Er også meget sensitiv for lukter.. Småen hadde den største bleien når han stod opp i dag, da slet jeg en god del :hungover:
 
Mye bedre, jeg var jo nesten ikke kvalm før uke 8-9, før det slo til skikkelig. Merker at jeg blir ekstra dårlig når jeg blir litt stresset og etter lange dager på jobb med munnbind, så har noen dager brukt postafen for å komme meg gjennom! Er idag uke 11+6
 
Har vært fri for kvalme siden uke 10/11, er 14+3 nå. Men er til gjengjeld dødssliten hver dag, så ligger fortsatt rett ut etter jobb..:rolleyes:
 
Var veldig kvalm så fort jeg begynte å stå opp tidlig igjen, men var nok sikkert kroppen som bare måtte vende seg til hverdagen igjen :p
Kvalmen forsvant omtrent helt dagen før julaften, da jeg var 9+6, så følte meg heldig som kun slapp unna med 2 ukers kvalme, men nå er jeg egentlig glad for alle symptomer som kommer :Heartred
 
Kvalmen har kommet seg litt, så får spist litt mer. Er 13+2 nå, og er fortsatt en del kvalm. Det er akkurat blitt påbud om munnbind her vi bor, og det er helt grusomt. Bruker så lite jeg bare kan. Blir så utrolig kvalm og svimmel av det..
 
Jeg har ikke vært kvalm på.flere dager. Helt til i går kveld. Da var det 1-0 til kvalmen og doen. :depressed::hungover:
 
Kvalm på morgenen og litt utover formiddagen. Bedring rundt 14tia, men kvalmebølger utover etterm og kvelden.
 
Varierer fra dag til dag og kommer i bølger, spesielt utpå dagen ved middagstid, kombinert med hodepine... :grumpy:
 
Er mye bedre, men fortsatt kvalm innimellom. Det verste her er egentlig hodepine største problemet.
 
Her begynte kvalmen allerede i uke 5/6, mye brekninger, og oppkast fra uke 6. Omtrent sengeliggende til uke 11+5. Er 12+2 nå og det begynner å bli bedre. Sliter fortsatt med tannpuss, er kvalm og har brekninger før frokost, og utover kvelden. Men har nå en veldig god periode midt på dagen der jeg kommer meg ut en tur og får gått litt. Har tom noen oppkastfrie dager. Veldig godt, så virker som det begynner å lette.
 
Hos meg startet kvalmen i uke 7, og oppkast hele døgnet fra uke 8. Ca. uke 11 stoppet det opp, og jeg kunne spise nesten som normalt.

For ett par dager siden, 12+4 kom derimot kvalmen tilbake, og i dag 12+6 har jeg begynt å kaste opp igjen. Kaster opp av tannpuss, aktivitet, og også hvis jeg snyter meg:p

Håper det er kortvarig denne gangen, er veldig klar for å bli bedre i formen og komme tilbake i jobb!
 
Tenkte jeg skulle starte denne tråden. Er så lei den kvalmen, burde vel gi seg snart? 12+3
 
Ikke sååååå kvalm lenger. Nå er jeg bare helt sinnsykt trøtt. :headphone::hilarious:
 
Kvalmen er lett tilgjengelig:hilarious: trodde den var tilbake med oppkast på mandag, men når gubben og blei syk og kasta opp på tirsdag blei jeg litt lette:angelic::hilarious:
Ellers skal jeg tilbake på jobb på mandag, og gleder meg sykt mye:shy: endelig kan tiden gå igjen:angelic::angelic:
 
15+5 og fortsatt noen kvelder der jeg blir kvalm. Litt frustrerende. Tåler heller ikke triggere som matrester (typ epleskrell, uvaska yoghurtbegere eller ungenes matbokser), og sliter litt med å skifte bleier og tømme potta. Nå må det vel snart gi seg!
 
Jeg er kvalm fra jeg våkner og frem til 11-12 tiden. Da har jeg noen bra timer før kvalmen er tilbake for fullt fra ca 16-17 tiden og frem til jeg klarer å sovne.

er 13+2 på vei. Har vært sykemeldt 80% uken som har vært.
 
Back
Topp