NY terminliste mars 2021

Moro, da har vi i alle fall seks fødsler ved UNN Tromsø her inne. Og alle i siste halvdel av mars. Kanskje noen av oss ses på sykehuset :D (Og idet jeg skrev siste setningen kom jeg på hvor lite trolig det er siden alle sikkert blir lenket fast på rommene sine grunnet Covid-19 :shifty:)
Artig at vi er så mange:D
 
Er det en annen Hanne (Hanneblomst) som har termin samme dag som meg på Ullevål den 20.mars? Eller er det meg fra terminlisten ? Utrolig gøy hvis det er to Hanne på Ullevål med samme termin :Heartred:Heartred
 
Er det en annen Hanne (Hanneblomst) som har termin samme dag som meg på Ullevål den 20.mars? Eller er det meg fra terminlisten ? Utrolig gøy hvis det er to Hanne på Ullevål med samme termin :Heartred:Heartred

Med mindre du har opprettet to brukere, så er det en annen Hanne som også har termin 20. mars. Du finner innlegget hennes på side 4 på denne tråden. Ser ut til at hun har vært medlem på forumet siden slutten av juli :)
 
Med mindre du har opprettet to brukere, så er det en annen Hanne som også har termin 20. mars. Du finner innlegget hennes på side 4 på denne tråden. Ser ut til at hun har vært medlem på forumet siden slutten av juli :)
Så utrolig artig. Jeg måtte skrive til henne :Heartred:love017
 
Hei Hanne ! Så utrolig gøy, jeg oppdaget at vi har samme termin på Ullevål, vi heter det samme:love017:Heartred Venter du også en jente? Ønsker deg et fantastisk tredje semester

Ja, venter min andre jente :)

Hadde vært moro om vi møttes på pasienthotellet eller noe :joyful:
 
Back
Topp