Ammelampe

Har kjøpt ammalampe fra fravita.com
Og jeg elsker den ❤️❤️❤️
Den har behagelig lys som enkelt kan justeres og er myk og liten.
Og d beste av alt er at når man våkner og er trøtt i tryne å ikke ser noe så snur jeg bare den (vi samsovet og lampa ligger da i sengen vår) så skrur lyset seg på. Trenger ikke lete etter noe knapp eller styr :woot:
Og dyr er den heller ikke
 
Har kjøpt ammalampe fra fravita.com
Og jeg elsker den ❤️❤️❤️
Den har behagelig lys som enkelt kan justeres og er myk og liten.
Og d beste av alt er at når man våkner og er trøtt i tryne å ikke ser noe så snur jeg bare den (vi samsovet og lampa ligger da i sengen vår) så skrur lyset seg på. Trenger ikke lete etter noe knapp eller styr :woot:
Og dyr er den heller ikke
+1 på ammelampen fra Fravita.com. Den kom raskt da jeg bestilte den også.:happy:
 
Ble kaninen fra IKEA, og så langt fornøyd! :) Gjør nytten og er lett å slå av og på, samt flytte rundt.
 
Har bestilt fra fravita.com og den er helt fantastisk! God batteritid på den, brukt ca 1uke før neste lading. Beste kjøpet jeg har gjort!
 
Må jammen si at en slik lampe, uansett type, er utrolig kjekt! Men nå har vi jo ikke nattbordslamper, så ikke sikkert det er like krise for andre..
 
Jeg har bestilt fra fravita.com
Syns den virket så praktisk :happy:
Så vi for se når den kommer.
Har hatt nattlamper fra IKEA t jentene når de var mindre. De var veldig fine og gode lys, Mn de varte ikke så lenge før begge ble ødelagt :bored:

har også vurdert å kjøpe fravita.com
Er den nattlampen god? :)
 
Back
Topp