Kvalme og ubehag?

Sykkelfrue90

Andre møte med forumet
Flere av dere andre som sliter med kvalme og ekstremt ubehag om kvelden når dere skal legge dere? Som om det ikke er vanskelig nok å sovne og å få god søvn, så skal dette komme på toppen? Husker ikke at det var sånn her med storebror, men det kan godt være

Flere av dere andre som sliter med kvalme og ekstremt ubehag om kvelden når dere skal legge dere? Som om det ikke er vanskelig nok å sovne og å få god søvn, så skal dette komme på toppen? Husker ikke at det var sånn her med storebror, men det kan godt være
Jeg ligger med kvalme akkurat nå :arghh:

Ja, jeg har det noen kvelder. Skal veldig lite til før jeg brekker meg. Men jeg har også halsbrann, så ofte hjelper det også på kvalmen når jeg tar Novaluzid mot halsbrann.

Jaaaa gruer meg nesten til kvelden for keg blir så dårlig :( ligger å brekker meg og har vondt i hele kroppen...og når jeg først sovner våkner jeg gjerne 2-3 etterpå for jeg må tissse. Så er det på’n igjen :(

Jepp... Har hatt kvalme og diaré i en ukes tid, særlig om kvelden/natten. Og så får jeg i tillegg så intens halsbrann og sure oppstøt om natten at jeg får lyst til å kaste opp! :hungover:

Jepp... Har hatt kvalme og diaré i en ukes tid, særlig om kvelden/natten. Og så får jeg i tillegg så intens halsbrann og sure oppstøt om natten at jeg får lyst til å kaste opp! :hungover:
Høres "normalt" ut på dette tidspunktet.
Løs mage er kroppens måte å tømme systemet på i forberedelsen til fødsel..
kvalme og halsbrannen kommer av mangelen på plass i magen..:p

Kjenner at jeg skal ringe legen min i morgen å be om mer kvalmestillende. Har til dags dato bare brukt en boks med 20 tabletter. Men nå er den akutte kvalmen tilbake :hungover:

Back
Topp