~Skravetråd for Desember ~

Diamkake ja, det er godt det.
Kanskje vi skal ha det på nyttårsaften :rolleyes:

Gruer meg til å rydde bort jula, huttetu så mye å rydde bort. Så må vi få orden på soverom og gjesterom , kaste en sofa blant annet og rydde hyller der. Må i tillegg finne en skal hylle/skap til badet dor jeg har altfor mye stasj og ikke nok plass til alt

Gruer meg til å rydde bort jula, huttetu så mye å rydde bort. Så må vi få orden på soverom og gjesterom , kaste en sofa blant annet og rydde hyller der. Må i tillegg finne en skal hylle/skap til badet dor jeg har altfor mye stasj og ikke nok plass til alt

Det er en jobb ja, men kan du ta det gradvis?

Det var ikke en kjekk nyhet å våkne til nei

Det var ikke en kjekk nyhet å våkne til nei

Har snakka med guttungen om det, så kan eg følge med litt i løpet av dagen. Har fokuset på at hus er ødelagt og at dei har mista alle ting i huset. Men min far sitt søskenbarn mista kona si i jordskred, så har sagt det kan vere skadde mennesker også. Uten å krise maksimere det, barn vil få det med seg uansett. Ser barne-TV istedet for. Håper folk har overlevd.

Har snakka med guttungen om det, så kan eg følge med litt i løpet av dagen. Har fokuset på at hus er ødelagt og at dei har mista alle ting i huset. Men min far sitt søskenbarn mista kona si i jordskred, så har sagt det kan vere skadde mennesker også. Uten å krise maksimere det, barn vil få det med seg uansett. Ser barne-TV istedet for. Håper folk har overlevd.

Heldigvis ikke meldt om omkomne enda, men det er jo tidlig enda.

Minstemor vet ingenting og ser på Disney junior, de to eldste bør vi snakke med. Ikke for det, de følger åpenbart ikke med på nyheter i jula, vanligvis der de nrk super nyhetene på skolen men i ferien har de droppet det viste det seg så de hadde ikke fått med seg at den første vaksinen var klar, de håpet på at den kommer i 2021.

Heldigvis ikke meldt om omkomne enda, men det er jo tidlig enda.

Minstemor vet ingenting og ser på Disney junior, de to eldste bør vi snakke med. Ikke for det, de følger åpenbart ikke med på nyheter i jula, vanligvis der de nrk super nyhetene på skolen men i ferien har de droppet det viste det seg så de hadde ikke fått med seg at den første vaksinen var klar, de håpet på at den kommer i 2021.

Eg kunne latt vere men iblant er det viktig å informere barn, yngste er nesten ni år. Eldste er snart 11.

Nja halvveis gradvis hvertfall

Jeg sliter også med å ta det gradvis og ender med å ta alt på en dag, helga mellom 13. og 20. dag jul.

Vi tar av og til treet en egen dag, ungenes rom kan vi ta når det passer, og kan dele resten av huset i alle fall i "kassen med de store nissene i trappa" og "de andre kassene som er litt hulter i bulter", men jeg kunne tenke meg å ha det mer sortert og mulighet til å både pynte og ta ned mer gradvis egentlig.

Jeg var klar for å rydde bort jula i går, men fikk ikke lov av samboer:P

Back
Topp