Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, samme som hos meg daNå har jeg vært livredd, etter litt spotting natt til i går, for å få tr for tidlig..skal helst ikke ha før i morgen. 29. Hadde passet aller best, egentlig. Men er ikke begynt å blø enda i alle fall
Og nå begynner det å bli OK. Selv om jeg synes tr kan vente til 29.![]()

Hehe, samme som hos meg dagodt når kroppen for en gangs skyld gjør som man ønsker og venter til absolutt tidligste dag for tr, selv om den godt kunne ha spart oss for bekymringene med spotting dagen før
![]()
Korona og lav bemanning holder visstnok på å ta fullstendig knekken på de. Kan heldigvis få time til privat gynekolog, fikk en "spesiell" avtale forrige forsøk om å bare ringe og oppgi navnet mitt, så skulle de skvise meg inn uansett om det måtte jobbes overtid
Veldig takknemlig for det, men det er fire ganger så dyrt som timen på sykehuset
Men men, det går jo med så uendelig mye penger i dette dragsuget uansett... 
Da fikk jeg beskjed om å starte med Crinone på fredag og så blir det (forhåpentligvis) innsett på mandag allerede![]()

Ja virkelig! Rakk jo akkurat fristen for når mensen tidligst kunne komme mtp.julestengt. så er nok en av de første innsettene de gjør i 2021 vil jeg trowuhuuu! Spennende! Knall start på det nye året![]()
Så spennende!! Masse lykke tilFørste sprøyte ble satt i går, endelig i gang igjen! Lykke til alle andre som snart starter oppKrysser fingrene for oss alle!

Da ble det visst ikke januar-forsøk allikevel. Det er visst fullbooketKrysser fingrene for at det er 1 mnd hviletid kroppen trenger og at det siste fryseegget er gullegget...
Godt nytt år til alle!