Januar 2021

Blir veldig gjerne med her :greet025

Micron - 30 år - ivf #2 - B1 - Porsgrunn - menopur, fyremadel og lutinus - forventet mens i morgen (28/12) med sprøytestart dag 3

Nå har jeg vært livredd, etter litt spotting natt til i går, for å få tr for tidlig.. :p skal helst ikke ha før i morgen. 29. Hadde passet aller best, egentlig. Men er ikke begynt å blø enda i alle fall :)
Og nå begynner det å bli OK. Selv om jeg synes tr kan vente til 29. :)
Hehe, samme som hos meg da :D godt når kroppen for en gangs skyld gjør som man ønsker og venter til absolutt tidligste dag for tr, selv om den godt kunne ha spart oss for bekymringene med spotting dagen før :wacky:

Blir gjerne med i januar-gjengen også, sjølv om det kun blir stimulering og forhåpentlegvis uttak (!) på meg i januar.

Smuta - 39 - IVF#4, #1 med PGT-A (kun stimulering og uttak) - Barn#2 - OLGA Fertility Clinic - DHEA, P-piller, Synarela, Gonal-F, Menopur, Ovitrelle.

Måtte 2021 bli året der babydrømmen går i oppfyllelse for oss alle!!!

:Heartbigred

Blir med jeg også, er i gang med spray nå, uttak i slutten av januar. Måtte uttak nummer fire og (forhåpentligvis) blasto nummer ni være forsøket der vi lykkes! :dead::joyful:

Maseguri - 37 - IVF #4 - B1 - Riksen - Synarela, Gonal-F. Sprøytestart 8. januar.

Hehe, samme som hos meg da :D godt når kroppen for en gangs skyld gjør som man ønsker og venter til absolutt tidligste dag for tr, selv om den godt kunne ha spart oss for bekymringene med spotting dagen før :wacky:

Jepp. Enda ikke TR her i gården, og spottingen har ikke blitt noe 'verre' heller :p

Wææææ, nok en gang er det ikke sikkert at sykehuset har tid til ultralydkontroll før forsøket :banghead: Korona og lav bemanning holder visstnok på å ta fullstendig knekken på de. Kan heldigvis få time til privat gynekolog, fikk en "spesiell" avtale forrige forsøk om å bare ringe og oppgi navnet mitt, så skulle de skvise meg inn uansett om det måtte jobbes overtid :woot: Veldig takknemlig for det, men det er fire ganger så dyrt som timen på sykehuset :arghh: Men men, det går jo med så uendelig mye penger i dette dragsuget uansett...

CD 2 i dag, og begynner å komme meg litt på føttene igjen etter knekken jeg fikk forrige forsøk. Hjalp veldig på med en liten peptalk fra klinikken :) De har troa, da må jeg også ha troa. 2021 MÅ jo bare bli bedre! Jeg har en god følelse på januar :D

Endelig mens, så da blir det progynova fra i ettermiddag! Jeg er spent!

Slenger meg med her! har hatt fryseforsøk nr 2, 3 og 4 i høst uten hell. Siste egg på frys blir forhåpentligvis satt inn nå i januar. Vil så gjerne slippe ny runde med stimulering nå...

Tok hCG-blodprøve i dag, som kommer til å være negativ. Slutter på medisiner når jeg får det bekreftet. Kjenner jeg kroppen min rett, får jeg mensen 2 dager etter medisinslutt. Så da blir det ny runde.

Lemox - 27 år. 1.IVF, 5.fryseforsøk - Rikshospitalet. Progynova og Lutinus.

Da kom mensen og syklusstart og nytt år straks:D

Klar for første fryseforsøk, har 4 blastoer på frys etter forsøk uten innsett i november (fare for overstim). Spent på om letrozolen vil fremskynde eller utsette EL, hørt litt begge deler!

Godt nyttår til alle:happy:

Alt så fint ut på UL kontroll i dag, slimhinnen var på 9,3 mm og ingen store follikler. Da er det bare å vente på at legen fra Riksen skal ringe meg tilbake med info om når jeg skal starte med Crinone og når innsett blir :woot: spent!!

Da fikk jeg beskjed om å starte med Crinone på fredag og så blir det (forhåpentligvis) innsett på mandag allerede :joyful:

Første sprøyte ble satt i går, endelig i gang igjen! Lykke til alle andre som snart starter opp:Heartred Krysser fingrene for oss alle!

Godt nytt år folkens ❤ Måtte 2021 bli det året hvor vi alle ender opp med det vi ønsker oss mest i verden ❤

Da ble det visst ikke januar-forsøk allikevel. Det er visst fullbooket :( Krysser fingrene for at det er 1 mnd hviletid kroppen trenger og at det siste fryseegget er gullegget...
Godt nytt år til alle!

Godt nytt år :D

Da var tr endelig på plass hos meg :) starter med progynova i morgen!

Da ble det visst ikke januar-forsøk allikevel. Det er visst fullbooket :( Krysser fingrene for at det er 1 mnd hviletid kroppen trenger og at det siste fryseegget er gullegget...
Godt nytt år til alle!

Så kjedelig.. Får håpe det blir bra i februar heller, da ♥️ Lykke til!

Back
Topp