Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei damer! Noen som har opplevd å blø friskt og at det har gått fint? Er 6+6 i dag og fikk se et bankende hjerte på UL i går.. merket det plutselig når jeg var på do nå og er jeg kjemperedd.. har noe murring, men ikke mer en vanlig
Kan hende det er fra ultralyden da? Forstår frustrasjonen! Det er helt utholdelig å ikke vite om det går braTakk for svardet er ikke etter samleie, ganske lenge siden sist, haha. Men hadde innvendig UL for ganske nøyaktig et døgn siden.. dog er blodet helt friskt. Kjedelig å oppdage for første gang på julekvelden
![]()
Da har jeg endelig fått sjekket blødningen (jeg klarte ikke slå meg til ro), og alt så helt normalt ut. Så det er en såkalt uforklarlig blødning. Den lille hadde t.o.m doblet str på en uke og jeg kunne skimte både hjerteslag og to små armer. Nå skal jeg prøve å senke skuldrene så godt det lar seg gjøre. Det fine er at om jeg skulle blø mer i fremtiden så vil jeg ikke bli like redd.