Blør friskt..

mrti91

Flørter med forumet
Hei damer! Noen som har opplevd å blø friskt og at det har gått fint? Er 6+6 i dag og fikk se et bankende hjerte på UL i går.. merket det plutselig når jeg var på do nå og er jeg kjemperedd.. har noe murring, men ikke mer en vanlig

Hei damer! Noen som har opplevd å blø friskt og at det har gått fint? Er 6+6 i dag og fikk se et bankende hjerte på UL i går.. merket det plutselig når jeg var på do nå og er jeg kjemperedd.. har noe murring, men ikke mer en vanlig

Jeg blødde masse friskt med sønnen min. Kom noen større blødninger med friskt blod, en del spotting og rester etterpå. Varte 3-4 uker. Ekstremt nervepirrende, gikk ukentlig til privat ul mens det varte.. men alt gikk bra! Han sitter ved siden av meg her nå ❤️ de fant et lite hematom (blodansamling) som tømte seg med jevne mellomrom. Håper det er uskyldig ❤️

Er det etter samleie? Jeg blødde litt friskt blod etter sex et par ganger veldig tidlig i min første graviditet.

Takk for svar:Heartred det er ikke etter samleie, ganske lenge siden sist, haha. Men hadde innvendig UL for ganske nøyaktig et døgn siden.. dog er blodet helt friskt. Kjedelig å oppdage for første gang på julekvelden :(

Takk for svar:Heartred det er ikke etter samleie, ganske lenge siden sist, haha. Men hadde innvendig UL for ganske nøyaktig et døgn siden.. dog er blodet helt friskt. Kjedelig å oppdage for første gang på julekvelden :(
Kan hende det er fra ultralyden da? Forstår frustrasjonen! Det er helt utholdelig å ikke vite om det går bra :( Håper det stopper opp, hvis ikke kan du kanskje ta kontakt med de du hadde ultralyd hos og høre om de kan smette det inn for en ekstra kontroll. Både murringer og småblødninger er normalt i et svangerskap så det trenger ikke bety noe, men jeg vet at det ikke nytter å si at du skal prøve å slappe av heller fordi jeg vet av erfaring at det er myye letter sagt enn gjort. Håper du klarer å kose deg litt likevel og at alt er fint med den lille!

Jeg har opplevd at det har gått bra, og at det ikke har gått bra.
Den gangen det gikk bra var jeg sikker på at det var over og ut mange ganger pga mengde blod og smerte, blødde nesten halve graviditeten og var helt nervevrak, men det gikk bra.
Har hatt graviditeter uten så mye som en liten dråpe blod etterpå.
Når jeg har mistet har det vært av/på før det satt skikkelig igang.
Det er nesten det verste svaret - men man må bare vente og se :(

Krysser fingre for at det går bra!

Hei igjen flotte damer:Heartred Da har jeg endelig fått sjekket blødningen (jeg klarte ikke slå meg til ro), og alt så helt normalt ut. Så det er en såkalt uforklarlig blødning. Den lille hadde t.o.m doblet str på en uke og jeg kunne skimte både hjerteslag og to små armer. Nå skal jeg prøve å senke skuldrene så godt det lar seg gjøre. Det fine er at om jeg skulle blø mer i fremtiden så vil jeg ikke bli like redd.

Så godt å høre ❤️ blødde masse friskt med sønnen min, utrolig nervepirrende men alt gikk bra!

Så godt å høre. Går selv med små blødning. Alt var helt fint på ul.

Back
Topp