Anbefaling av alkoholfri drikke

20201218_185630.jpg

Denne var kjempegod! Spennende duft, lukter nesten parfymert. Smak av hvit te og litt bobler i. Søt på smak. Best skikkelig kald tror jeg, neste gang skal jeg frem med champagnekjøleren for å teste den enda kaldere enn kjøleskapstemperatur.

Vi satt 6 stykker i går og koste oss med drikke. Alle de andre kunne drikke alkohol, men denne flasken ble fort tom, gitt :hilarious: Alle ville drikke fra denne og tok flere smakstester fordi de ikke klarte å stoppe etter én :p

Anbefaler virkelig å prøve! Godt alternativ til Prosecco og søt hvitvin. Finnes på Vinmonopolet
 
Vis vedlegget 343995

Denne var kjempegod! Spennende duft, lukter nesten parfymert. Smak av hvit te og litt bobler i. Søt på smak. Best skikkelig kald tror jeg, neste gang skal jeg frem med champagnekjøleren for å teste den enda kaldere enn kjøleskapstemperatur.

Vi satt 6 stykker i går og koste oss med drikke. Alle de andre kunne drikke alkohol, men denne flasken ble fort tom, gitt :hilarious: Alle ville drikke fra denne og tok flere smakstester fordi de ikke klarte å stoppe etter én :p

Anbefaler virkelig å prøve! Godt alternativ til Prosecco og søt hvitvin. Finnes på Vinmonopolet

enig!! Drakk den til pinnekjøtt i går, passet faktisk utmerket!
 
For de som savner spritz kan jeg anbefale denne!

jeg bestilte på leske.no
 

Vedlegg

  • 95CC8B21-3669-42DA-BD41-1CDBB1456CF1.png
    95CC8B21-3669-42DA-BD41-1CDBB1456CF1.png
    72 KB · Visninger: 20
Screenshot_20210420-092944_Gallery.jpg

Lykke! Jeg savner faktisk ikke øl med alkohol i lenger! Synes denne var knallgod. Smaker litt som Coronaølen (haha, Corona er så feil å omtale som øl nå...) og er kjempegod. Mulig litt søt smak med hint av lime. Var super sammen med deilig burger utendørs i går :dance011

Jeg fant den på Spar i Oslo
 
Vis vedlegget 354551

Lykke! Jeg savner faktisk ikke øl med alkohol i lenger! Synes denne var knallgod. Smaker litt som Coronaølen (haha, Corona er så feil å omtale som øl nå...) og er kjempegod. Mulig litt søt smak med hint av lime. Var super sammen med deilig burger utendørs i går :dance011

Jeg fant den på Spar i Oslo
Denne drikker vi også mye av, og den er på tikronersmarked på Meny her :D
 
Vis vedlegget 354551

Lykke! Jeg savner faktisk ikke øl med alkohol i lenger! Synes denne var knallgod. Smaker litt som Coronaølen (haha, Corona er så feil å omtale som øl nå...) og er kjempegod. Mulig litt søt smak med hint av lime. Var super sammen med deilig burger utendørs i går :dance011

Jeg fant den på Spar i Oslo
Har også drukket den et par ganger og synes den er kjempegod. Smaker Corona ja:p
 
Himla Humla fra Nøgne Ø er Sinnsyk!! :cool14

smaker bedre enn vanlig Ringnes! Hilsen ØlElsker !
 

Vedlegg

  • 890A49AD-2D21-4CA5-8215-A3C6F7E16CD3.jpeg
    890A49AD-2D21-4CA5-8215-A3C6F7E16CD3.jpeg
    19,7 KB · Visninger: 27
Denne er skikkelig god! Kjøpt på Meny
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210427_183006.jpg
    Screenshot_20210427_183006.jpg
    196,6 KB · Visninger: 27
Jeg var innom Gulating i går og kjøpte litt forskjellig. Utvalget på alkoholfri øl var veldig bra! Kjøpte blandt annet en mango IPA som jeg håper kan erstatte Hansa sin (og krysser fingrene for at den ikke trigger blodsukkeret!) når sommervarmen endelig begynner å komme.
 
Kom over denne nå i sommervarmen, forfriskende og god :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210603_114227_com.android.chrome.png
    Screenshot_20210603_114227_com.android.chrome.png
    838,2 KB · Visninger: 14
For oss som er glade i øl synes jeg Nanny state fra Brewdog er den aller beste alkoholfrie erstatningen. Den har ordentlig humlesmak og er ikke så søt som veldig mange av de andre alkogfrie ølene. Får den på polet men også på Oda, Coop extra og Meny (kanskje flere steder også).

Limonade på boks fra Kolonihagen synes jeg også er et godt alkoholfritt alternativ (hos Oda og Rema).
 
Back
Topp