Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kommer sikkert til å ta kontakt litt tidligere, eller litt for sent, vi får se hvordan jeg takler smertene
Håper babyen holder seg inne til det er fikset!Hvilket sykehus er dette?Var på ultralyd på sykehuset i dag, og fikk beskjed om å komme når det har vært regelmessige rier i en til to timer. Men, sa hun, som regel ble det jo til at man ringte før og slik sett hadde en dialog gjennom noe tid.
Ellers fikk jeg vite at det fullt oppussingskjør på føden for tiden (verst for håndverkerne, sa jeg) og at badekarene for øyeblikket ikke kan brukes pga lekkasjefare til intensiven etasjen under.Håper babyen holder seg inne til det er fikset!
Ringerike sykehus.Hvilket sykehus er dette?![]()
Kommer sikkert til å bli noen bomturer de neste ukene
Der jeg skal føde ogsåRingerike sykehus.

Godt vi har en måneds tid igjen til termin - forventer at badekarene er i funksjon igjen innen våre små vil ut!Der jeg skal føde også![]()

Håper detGodt vi har en måneds tid igjen til termin - forventer at badekarene er i funksjon igjen innen våre små vil ut!![]()