Hei.
Lurte på om det er flere som går ned i vekt? Er uke 26 i dag, og har gått jevnt ned de siste 2 ukene. Gått ned 0,5kg siste uken. Var på nedre grense på normalvekt på BMI når eg ble gravid. Har ikkje gått ned med vilje. Vil ikkje mase på jordmor og lege for alt. Vet det e normalt å gå litt ned i vekt i 1trimester, men nærmer meg jo 3 trimester. Noen som har opplevd det samme? Og har noen gode råd...
Lurte på om det er flere som går ned i vekt? Er uke 26 i dag, og har gått jevnt ned de siste 2 ukene. Gått ned 0,5kg siste uken. Var på nedre grense på normalvekt på BMI når eg ble gravid. Har ikkje gått ned med vilje. Vil ikkje mase på jordmor og lege for alt. Vet det e normalt å gå litt ned i vekt i 1trimester, men nærmer meg jo 3 trimester. Noen som har opplevd det samme? Og har noen gode råd...

men har ikkje lyst å havne på underskudd..
får snakke med legen neste kontroll.
men sliter mye med gulping, føler allikevel eg får i meg et godt kosthold.
hadde lagt på meg ca 6kg, og då har eg spist MYE, mye mer enn eg klarer no når livmoren tar plassen, var det eneste som hjalp på kvalmen. Men no e eg gått tilbake til normalt, sunt, næringsrikt og godt kosthold, og då gikk eg ned med engang.