Finner du ikke «Skjult gruppe»?

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Hei dere.
I slutten av November hadde vi ett opprop inne på skjult gruppe. Det var også kriterier for aktivitet knyttet til det.

Vi har nå gjennomgått mesteparten, og første pulje som ikke kvalifiserte til tilgang har nå mistet denne.

Det er fult mulig å få tilgang igjen - men dere må da kvalifisere på nytt. Dvs 50 innlegg på januar2021 fra den dagen dere mistet tilgang (idag).

Håper å se mange av dere tilbake igjen :)

Da tror jeg at jeg sier takk og farvel. Syns det er alt for høyt krav til aktivitet. Folk flest er i full jobb og har andre ting å drive med i tillegg. Permisjonen begynner først nå.

Da tror jeg at jeg sier takk og farvel. Syns det er alt for høyt krav til aktivitet. Folk flest er i full jobb og har andre ting å drive med i tillegg. Permisjonen begynner først nå.

Leit at du føler det sånn, vi mener at 1 innlegg annenhver dag i løpet av en mnd burde være overkommelig for de fleste som ønsker å være inne på skjult.

Lykke til videre ❤️

Er det ikke mulig å se svarene man har fått på innlegg man har skrevet på skjult lengre heller? Skulle gjerne ha hatt de, men finner det ikke når tilgangen er borte...

Er det ikke mulig å se svarene man har fått på innlegg man har skrevet på skjult lengre heller? Skulle gjerne ha hatt de, men finner det ikke når tilgangen er borte...

Hmm det tror jeg nok ikke dessverre, mister nok innsikt i alt som er inne på skjult.. Evt lag en tråd på åpent forum om det samme? :)

Enig. Føler at jeg er passelig aktiv både i og utenfor skjult gruppe. Men jeg har et liv utenfor også. Det er jo nå vi går ut i permisjon og har mulighet til å være mere aktive i trådene.

Man kunne jo selvfølgelig ha kommentert en kommentar annen hver dag i en av de der leke/fjasetrådene, men blir ikke det litt for dumt? Jeg kommenterer bare når det faktisk er noe jeg vil svare på.

Man kunne jo selvfølgelig ha kommentert en kommentar annen hver dag i en av de der leke/fjasetrådene, men blir ikke det litt for dumt? Jeg kommenterer bare når det faktisk er noe jeg vil svare på.

Enig i at det blir litt tullete ja. Men syns aktivitetsnivået er såpass høyt der inne at det alltids finnes noe man kan kommentere på :) Evt dele noe selv, skrive en liten ting i skravletråden osv.

Enig i at det blir litt tullete ja. Men syns aktivitetsnivået er såpass høyt der inne at det alltids finnes noe man kan kommentere på :) Evt dele noe selv, skrive en liten ting i skravletråden osv.
Ja,poenget med sjult er vell at de som faktisk er aktive skal få være der, å de som kun er ute etter å snike ikke får :)

Ja,poenget med sjult er vell at de som faktisk er aktive skal få være der, å de som kun er ute etter å snike ikke får :)

Absolutt, skjult gruppe mister sin hensikt hvis alle får ha tilgang :)

Back
Topp