Babybabywish
Elsker forumet
Idag har jeg utrooooolig mye luft å litt småmurring på midten av korsryggen å litt rare stikkinger helt nederst på magen.. er dette positivt, eller for tidlig å di enda kanskje? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går du på Lutinus, Crinone eller noe sånn? Så kan skylderen være den.
Fikk masse symptomer på de.
Egget fester seg ikke før opptill ei uke etter innsett mener jeg å ha lest. Så tar litt tid tilgår på utrogestja, det er det jeg tenker. Så får smøre meg med tålmodighet noen dager til
![]()
Egget fester seg ikke før opptill ei uke etter innsett mener jeg å ha lest. Så tar litt tid til
Savner rugetida jeg, og det og vente på testdag. Jeg er litt rar.
Det kommer vel litt an på hvor gammelt embryoet er, men statistikken viser at et embryo fester seg 5-10 dager etter det har blitt befruktet.Egget fester seg ikke før opptill ei uke etter innsett mener jeg å ha lest. Så tar litt tid til
Savner rugetida jeg, og det og vente på testdag. Jeg er litt rar.
Det kommer vel litt an på hvor gammelt embryoet er, men statistikken viser at et embryo fester seg 5-10 dager etter det har blitt befruktet.
Jeg følte at jeg kjente noe ganske tidlig etter innsett, så tror det er fullt mulig
Krysser fingrene for deg![]()
Så spennende!så det trenger ikke være progesteron kapslene som gjør alt? Blir bare mer å mer ting som merkes her![]()

Så spennende!
Jeg tror ikke det nødvendigvis er bare de som kjennes nei, man kan jo selvfølgelig få bivirkninger med de også, men jeg er overbevist om at jeg kjente at det skjedde noe
Håper det er det du kjenner også
Gjerne oppdater oss når du har fått testet!![]()
Jeg fikk bare mer og mer symptomer denne gangen, som ble sterkere og sterkere mot IKM. Viste seg at jeg dessverre ikke var gravid, så var nok Cyclogest som gav meg mine symptomer..I følge klinikken er det veldig vanlig! Håper såklart for din del at det ikke er det!
[
Huffdaaaså trist... hvor i løypa er du nå da? Det blir som det blir her
gjør iallefall mitt beste
![]()

Imponert over at du klarer å ta det så rolig! Lykke til!
Jeg er på CD2 i ny syklus.. Blir egenprøving i desember, før vi setter inn vårt siste frys i januar!![]()