Rugedag nr 2

Babybabywish

Elsker forumet
Idag har jeg utrooooolig mye luft å litt småmurring på midten av korsryggen å litt rare stikkinger helt nederst på magen.. er dette positivt, eller for tidlig å di enda kanskje? :)

Går du på Lutinus, Crinone eller noe sånn? Så kan skylderen være den.
Fikk masse symptomer på de.

går på utrogest :) ja, det er det jeg tenker. Så får smøre meg med tålmodighet noen dager til ;)
Egget fester seg ikke før opptill ei uke etter innsett mener jeg å ha lest. Så tar litt tid til :)
Savner rugetida jeg, og det og vente på testdag. Jeg er litt rar.

Egget fester seg ikke før opptill ei uke etter innsett mener jeg å ha lest. Så tar litt tid til :)

5-6 dager etter befruktning fester det seg som regel. Det skjer jo en del i skåla før innsetting da, så får se :p hvem vet. Ja, dette er altså mer positivt spennende enn å vente på telefon om befruktning osv :o er glad jeg er ferdig med det! :)

Det kommer vel litt an på hvor gammelt embryoet er, men statistikken viser at et embryo fester seg 5-10 dager etter det har blitt befruktet.

så det trenger ikke være progesteron kapslene som gjør alt? Blir bare mer å mer ting som merkes her :)
Så spennende!
Jeg tror ikke det nødvendigvis er bare de som kjennes nei, man kan jo selvfølgelig få bivirkninger med de også, men jeg er overbevist om at jeg kjente at det skjedde noe :)
Håper det er det du kjenner også :Heartred
Gjerne oppdater oss når du har fått testet! :)

Så spennende!
Jeg tror ikke det nødvendigvis er bare de som kjennes nei, man kan jo selvfølgelig få bivirkninger med de også, men jeg er overbevist om at jeg kjente at det skjedde noe :)
Håper det er det du kjenner også :Heartred
Gjerne oppdater oss når du har fått testet! :)

nei, for det er så mye små symptomer også, så spennende om dem blir verre :p jeg skal oppdatere jeg ;)

Jeg fikk bare mer og mer symptomer denne gangen, som ble sterkere og sterkere mot IKM. Viste seg at jeg dessverre ikke var gravid, så var nok Cyclogest som gav meg mine symptomer..:( I følge klinikken er det veldig vanlig! Håper såklart for din del at det ikke er det!:)

Jeg fikk bare mer og mer symptomer denne gangen, som ble sterkere og sterkere mot IKM. Viste seg at jeg dessverre ikke var gravid, så var nok Cyclogest som gav meg mine symptomer..:( I følge klinikken er det veldig vanlig! Håper såklart for din del at det ikke er det!:)[

Huffdaaa :( så trist... hvor i løypa er du nå da? Det blir som det blir her :) gjør iallefall mitt beste :D

Huffdaaa :( så trist... hvor i løypa er du nå da? Det blir som det blir her :) gjør iallefall mitt beste :D

Imponert over at du klarer å ta det så rolig! Lykke til!
Jeg er på CD2 i ny syklus.. Blir egenprøving i desember, før vi setter inn vårt siste frys i januar!:smiley-angelic001

Imponert over at du klarer å ta det så rolig! Lykke til!
Jeg er på CD2 i ny syklus.. Blir egenprøving i desember, før vi setter inn vårt siste frys i januar!:smiley-angelic001

har vel bare kommet til det punktet hvor man tenker at man må gi slipp på det man ikke klarer å kontrollere :) ååh, skulle ønske vi kunne prøve på egenhånd også her! Ingen eggledere.. så spennende da :D det er jo i grunn ikke lenge til altså ;)

Back
Topp