Stellebord

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
☀️Påskeliljene 2026☀️
♡ Babymais2026 ♡
For dere som har kjøpt eller vet hva dere skal ha; hvilket stellebord?

jeg er selv også på utkikk etter tips, må ha et smalt stellebord (ca 50 cm) og finner det ikke

Nå vet ikke jeg hva du mener med 50 cm, om det er lengde kommer du nok til å slite. Min er 45 cm dyp, og 74 lang. Har den Cam med badekar integrert.

For dere som har kjøpt eller vet hva dere skal ha; hvilket stellebord?

jeg er selv også på utkikk etter tips, må ha et smalt stellebord (ca 50 cm) og finner det ikke
Har du sett på Sniglar fra IKEA? Det er 53 i bredden. Men det holder bare opp til 11 kg, så varer ikke så lenge.

Nå vet ikke jeg hva du mener med 50 cm, om det er lengde kommer du nok til å slite. Min er 45 cm dyp, og 74 lang. Har den Cam med badekar integrert.

Å har du link? Det er bredde jeg tenkte på

Vi har Malmkommode med stellematte oppå.

Vi har Malmkommode med stellematte oppå.

Samme her ☺️ Veldig praktisk, greit med en kommode med god plass som man kan ha etter babytiden også. Eller evt selge videre, er alltid et marked for dem.

Vi har vegghengt stellebord etter storebror. Beste kjøpet vi gjorde :happy: Masse plass i hyllene og rett ved vasken.

Samme her ☺️ Veldig praktisk, greit med en kommode med god plass som man kan ha etter babytiden også. Eller evt selge videre, er alltid et marked for dem.
Absolutt :) Vi har håndklær i de 2 nederste skuffene, kluter og pysjer i skuff nr 2 og stellesaker i første skuff. Med sånn inndeler fra IKEA :)

Bestilte hjem Hoppekids sitt stellebord, det er med hjul, tenker det er praktisk på badet da det ikke finnes en «naturlig» plass å plassere et stellebord. 56cm i bredden, men virker å tåle mye mer vekt enn andre stellebord på hjul så håper det er av god kvalitet :angelic:

Back
Topp