IKM uke 50 <3

Er ikke positiv test at EL vil komme innen neste 12-24 timer? Eller har jeg misforstått noe?

EL kommer alt fra 0-48 timer etter positiv test. Vanskelig å si akkurat når man har EL:)

CD 26 og er 4 dpo(personlig tror jeg selv 5 dpo pga ille smerter tirsdag ettermiddag og kveld). Tempen tok et skikkelig hopp idag:wideyed: Går vel ned igjen imorgen, regner jeg med:rolleyes: tok med en overlay fra forrige PP.

20201129_081254.jpg

20201129_081903.jpg

Vis vedlegget 342214
Det kom kryss i dag, selv om tempen sank. Synes dette er vanskelig og tempen min hopper opp og ned som en sprettball :hilarious:

Ser den hopper litt. Temper du til samme tid hver dag? Hvis ikke, så kan det være årsaken til at den går mye opp og ned:)

Lykke til! En dag før meg da :) hvor lange sykluser har du hatt?

Takk!! De siste tre har vært 39, 42, og 40. Så om det ikke blir baby denne runden er jeg uansett spent på om syklusen blir like lang som de andre, for dette er så regelmessig den har vært hele livet :joyful: Vanligvis kan det gå måneder imellom.

Ser den hopper litt. Temper du til samme tid hver dag? Hvis ikke, så kan det være årsaken til at den går mye opp og ned:)
Jepp, samme tid hver morgen. Og legger meg ca samme tid hver kveld! Temper under tunga da, så kan jo være jeg sover med åpen munn noen ganger. Aner ikke :bored:

Takk!! De siste tre har vært 39, 42, og 40. Så om det ikke blir baby denne runden er jeg uansett spent på om syklusen blir like lang som de andre, for dette er så regelmessig den har vært hele livet :joyful: Vanligvis kan det gå måneder imellom.
Har vært sånn for meg og :p syklus på alt fra 21-160! dager :p men så, plutselig etter ppille slutt da vi skulle prøve å bli gravide smalt den inn i syklus på 28 dager, og det ser også ut til at den gjør nå etter ppille slutt etter fødselen

Jepp, samme tid hver morgen. Og legger meg ca samme tid hver kveld! Temper under tunga da, så kan jo være jeg sover med åpen munn noen ganger. Aner ikke :bored:

Temper under tungen jeg også, bruker lady-comp:) Da er det vanskelig å si:confused004

Herregud, jeg er kvalm:puke Har hatt hyperemesis med alle 4. Så enten er det spire, eller så jeg innbilt gravid:hilarious:

Smilefjes på cb idag :) trur de EL er i morgon da?

Jeg kan ikke den der, jeg? Blinkende eller fast smiley? Hvis det er fast(som betyr EL), så er EL 0-48 timer:)

Jeg kan ikke den der, jeg? Blinkende eller fast smiley? Hvis det er fast(som betyr EL), så er EL 0-48 timer:)
Har den cb der ein får fast smiley eller ikkje, ikkje den som blinkar denne gangen :happy: så idag var den på plass med eit fint smiiil :D viser dei 2 mest fertile dagane.
Så dagens einaste strimmeltest :)

Vedlegg

• 74470BA1-8F30-481E-AD0E-E83E16B61BE3.jpeg
    74470BA1-8F30-481E-AD0E-E83E16B61BE3.jpeg
    16 KB · Visninger: 73
Har den cb der ein får fast smiley eller ikkje, ikkje den som blinkar denne gangen :happy: så idag var den på plass med eit fint smiiil :D viser dei 2 mest fertile dagane.
Så dagens einaste strimmeltest :)

Happy hunpings:wav Endelig kom EL:happy093

Menssmerter av en annen verden, og 10 dager til IKM :dontknow skjønner ingenting jeg

Åååh, gjett hvem som endelig har fått positiv el-test?! Vi har ikke vært hjemme i helgen, så har ikke hatt med el-tester. Kom hjem nå og tok test og den ble positiv. Da innså jeg plutselig at jeg har jo hatt el-slim både i dag og i går, men ikke tenkt på det før nå :laughing002 har fått tr på dpo 12 og 13 så holder meg her inne, selv om el er i morgen :D

Åååh, gjett hvem som endelig har fått positiv el-test?! Vi har ikke vært hjemme i helgen, så har ikke hatt med el-tester. Kom hjem nå og tok test og den ble positiv. Da innså jeg plutselig at jeg har jo hatt el-slim både i dag og i går, men ikke tenkt på det før nå :laughing002 har fått tr på dpo 12 og 13 så holder meg her inne, selv om el er i morgen :D
Hurra! Gratulerer!

Hvordan går det jenter? Tror jeg er 3 dpo nå. Tar det litt roligere denne mnd :)

Har bursdag i dag, så har fått feirer en enkel corona-bursdag med de nærmeste :)
Fått gått en herlig tur i kulda. Så vakkert med frosten :)
Tenker å teste om 10 dager eller noe, tror ikke det er vits før. Har ikke på følelsen av at det har klaffet denne mnd, men i prøver igjen :)

Har alle hatt en fin helg?

Back
Topp