10 dpo og testen er blenda
vet man kan få positiv senere, men jeg blir skikkelig skuffet og mister håpet litt likevel...
vet man kan få positiv senere, men jeg blir skikkelig skuffet og mister håpet litt likevel...Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vet man kan få positiv senere, men jeg blir skikkelig skuffet og mister håpet litt likevel...Jeg er også 5 dpo i dag. Jeg har så lyst til å bare spole frem til neste helg. Men tenker jeg skal begynne å teste på søndag, da først og fremst for å se at ovitrelle (eggløsningssprøyte) er ute av kroppen og for å evt oppdage en evt stigning.5 dpoglemte å tempe i dag
hater slike hektiske morgener.
Fremdeles for tidlig å kjenne symptomer. Veldig kjedelig å ventesøndag eller mandag ryker første test!! Hurra

Hurra! Gratulerer! Har du bilde?Jeg testet positivt idag
Ganske tydelig rosa strek!! Jeg er så glad jeg står og skjelver![]()

Det tenkte jeg faktisk ikke påHurra! Gratulerer! Har du bilde?![]()
Skal prøve å få tatt ettDet tenkte jeg faktisk ikke påSkal prøve å få tatt ett
![]()
Jeg er også 5 dpo i dag. Jeg har så lyst til å bare spole frem til neste helg. Men tenker jeg skal begynne å teste på søndag, da først og fremst for å se at ovitrelle (eggløsningssprøyte) er ute av kroppen og for å evt oppdage en evt stigning.![]()
Jeg er så spent!!Så ikke utslag på testen min i dag, 10 dpo. Jeg orker ikke studere, myse og vri og vende på testen. Så kaster et kjapt blikk og ser jeg ikke noe umiddelbart, så går testen rett i søplaPrøver igjen om et par dager
![]()

Så strek på det redigerte bildet. Vanskelig når det er så uklart bilde...10dpo. Ser dere noe? Hadde en sånn her test igår på utvannet urin også. Ser dere noe på det bilde som ikke er redigert også?![]()