<3 IKM uke 49 <3

10 dpo og testen er blenda :shifty: vet man kan få positiv senere, men jeg blir skikkelig skuffet og mister håpet litt likevel...

10dpo. Ser dere noe? Hadde en sånn her test igår på utvannet urin også. Ser dere noe på det bilde som ikke er redigert også? :p

Vedlegg

• BC2946CA-8CFE-46BB-94AA-9D076C50C548.jpeg
    BC2946CA-8CFE-46BB-94AA-9D076C50C548.jpeg
    23,4 KB · Visninger: 136
  • 956A33E1-87A0-4B42-AB82-5E18130494B3.jpeg
    956A33E1-87A0-4B42-AB82-5E18130494B3.jpeg
    53,5 KB · Visninger: 127
5 dpo :) glemte å tempe i dag :bored: hater slike hektiske morgener.
Fremdeles for tidlig å kjenne symptomer. Veldig kjedelig å vente :stop: søndag eller mandag ryker første test!! Hurra

5 dpo :) glemte å tempe i dag :bored: hater slike hektiske morgener.
Fremdeles for tidlig å kjenne symptomer. Veldig kjedelig å vente :stop: søndag eller mandag ryker første test!! Hurra
Jeg er også 5 dpo i dag. Jeg har så lyst til å bare spole frem til neste helg. Men tenker jeg skal begynne å teste på søndag, da først og fremst for å se at ovitrelle (eggløsningssprøyte) er ute av kroppen og for å evt oppdage en evt stigning. :happy:

Løp på apoteket og kjøpte en test i pausen på jobb etter en dag med vonde pupper. Holdt meg i 5 timer og ikke drukket. Clear blue early - kom en svak svak strek etter 2-3 minutter :eek:

Så ikke utslag på testen min i dag, 10 dpo. Jeg orker ikke studere, myse og vri og vende på testen. Så kaster et kjapt blikk og ser jeg ikke noe umiddelbart, så går testen rett i søpla :rolleyes: Prøver igjen om et par dager :)

Jeg er også 5 dpo i dag. Jeg har så lyst til å bare spole frem til neste helg. Men tenker jeg skal begynne å teste på søndag, da først og fremst for å se at ovitrelle (eggløsningssprøyte) er ute av kroppen og for å evt oppdage en evt stigning. :happy:

Spoleknapp skulle jeg gjerne hatt nå ja... det blir ei lang helg :knegg: Jeg er så spent!!

Så ikke utslag på testen min i dag, 10 dpo. Jeg orker ikke studere, myse og vri og vende på testen. Så kaster et kjapt blikk og ser jeg ikke noe umiddelbart, så går testen rett i søpla :rolleyes: Prøver igjen om et par dager :)

Åh, det skulle jeg lært meg også. Her snakker vi ørten bilder, redigering av kontrast og lysstyrke, mysing, lommelykt, holde opp mot vinduet i dagslys osv. laughing6

Ser nå at jeg har ført tynn nesten gjennomsiktig og gul utflod når jeg tørker meg. Har dere noen gang opplevd dette

Back
Topp