Våre leker vises i nyeste innlegg

Kitty

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Hei!
For forumet Januar 2021 så kommer trådene fra "våre leker" opp i nyeste innlegg. Dette gjør det ikke for noen av de andre forumene.
 
Hei Kitty2019!
Takk for at du gir beskjed, det skal være i orden nå :)
Det er det samme med alle de nyeste gruppene. Våre leker vises i nyeste innlegg, kanskje dere kan se på innstillinger i de nye gruppene igjen?
 
Det er det samme med alle de nyeste gruppene. Våre leker vises i nyeste innlegg, kanskje dere kan se på innstillinger i de nye gruppene igjen?
Skal viderebringe beskjeden, men det blir ikke gjort noe før i morgen dessverre.
 
Skal viderebringe beskjeden, men det blir ikke gjort noe før i morgen dessverre.
Det hadde jeg ikke gjort regning med heller :p det er tross alt søndag! Riktig god helg og tusen takk for at du gir beskjed videre :)
 
Det var iorden, men nå er det det samme for september. Og sikkert både oktober, november og desember og.

God jul og godt nyttår forresten!

Ikke bra, det er dessverre en liten bug når det lages nye underforum, som skjer innimellom.
Det skal være fikset nå.:)

God jul og godt nyttår til deg og :)
 
Ikke bra, det er dessverre en liten bug når det lages nye underforum, som skjer innimellom.
Det skal være fikset nå.:)

God jul og godt nyttår til deg og :)
Det kommer opp for både april og oktober nå
 
Hei, jeg kan ikke se noe feil på 2021 gruppene, er det 2020 du mener?
Nei, det er 2021. Våre leker dukker opp i nyeste innlegg for oktober 2021, og jeg så også noen fra april 2021 forrige måned
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210324_202846_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20210324_202846_com.android.chrome.jpg
    25 KB · Visninger: 78
  • Screenshot_20210324_202835_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20210324_202835_com.android.chrome.jpg
    24,5 KB · Visninger: 78
Haha så gøy! :smiley-bounce016

Jeg mener; det er nå fikset.. :)
Lenge siden jeg var her inne, men det ligger fortsatt innlegg fra våre leker i nyeste i innlegg fra både oktober, november og desember 2022. Og kommer sikkert for hele sulamitten i 2023 og når den tid kommer ;)
 
Våre leker kommer opp på nyeste innlegg her også :)
 
Back
Topp