Operere cyste

Cashewnuddå

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Noen som har operert bort en cyste på eggstokken under ivf-behandling? Hvor lenge måtte dere vente før dere kunne starte på ny stimulering etterpå?

Noen som har operert bort en cyste på eggstokken under ivf-behandling? Hvor lenge måtte dere vente før dere kunne starte på ny stimulering etterpå?
Jeg gjorde det for 3 år siden. Jeg hadde allerede startet på nedregulering med nesespray så De tømte den bare. Etter det måtte jeg ta noen blodprøver og vente et par uker før jeg fikk fullføre behandlingen :) Skal du tømme eller inn med lapraskopi?

Jeg gjorde det for 3 år siden. Jeg hadde allerede startet på nedregulering med nesespray så De tømte den bare. Etter det måtte jeg ta noen blodprøver og vente et par uker før jeg fikk fullføre behandlingen :) Skal du tømme eller inn med lapraskopi?

Det er mest sannsynligvis en dermoid cyste, så det blir lapraskopi. Den har doblet seg i str etter sist stimulering og lager en del smerter.
Håper det blir gjort litt fort og at det ikke blir så lang tid før vi kan gå i gang med siste forsøk. Har egentli blitt satt opp i uke 5, men den ryker nok tenker jeg :banghead:

Back
Topp