Ammelampe

Jonemina

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Noen som har ammelampe-tips? Skulle kjøpe en på IKEA, men usikker på om jeg (mannen;)) kommer seg dit med det første i disse tider. Vil gjerne ha en som er batteridrevet (men varer lenge), og som ikke blir varm. Kan godt være «barnslig» og brukes til barn senere. Men åpen for alle forslag.
 
Noen som har ammelampe-tips? Skulle kjøpe en på IKEA, men usikker på om jeg (mannen;)) kommer seg dit med det første i disse tider. Vil gjerne ha en som er batteridrevet (men varer lenge), og som ikke blir varm. Kan godt være «barnslig» og brukes til barn senere. Men åpen for alle forslag.

Hva med å evt. bestille med hjemlevering fra ikea?
Det lurer jeg selv på å gjøre:)
 
Jeg har bestilt fra fravita.com
Syns den virket så praktisk :happy:
Så vi for se når den kommer.
Har hatt nattlamper fra IKEA t jentene når de var mindre. De var veldig fine og gode lys, Mn de varte ikke så lenge før begge ble ødelagt :bored:
 
Den er så fin! :) Men tenkte ikke helt den prisklassen akkurat nå.
Hvis du ikke har meldt deg eller baby inn i bokklubben kan jeg anbefale å gjøre det! Fikk gavekort på 1500, og valgte da denne lampen:love7 man trenger heller ikke kjøpe noe som medlem, bare huske å avbestille månedlige bøker det første året!!
 
Sniker frå juli.

Har kjøpt ei Philips Hue-pære og putta i ei vanleg lampe. Då brukar du ein app for å stille lysstyrka. Veldig greit å kunne ha ulike lysstyrker, slik at ein til dømes kan ha meir lys ved legging på kveldstid enn på natta :)
 
Kjøpe en enhjørning lampe med bluetooth høytaler på obs i dag :joyful: falt helt pladask for den og klarte å overtale samboer at den MÅTTE Embla få i julegave. fulgte med fjernkontroll også, se den funker nok fint som amme lampe ❤️
 
Hvis du ikke har meldt deg eller baby inn i bokklubben kan jeg anbefale å gjøre det! Fikk gavekort på 1500, og valgte da denne lampen:love7 man trenger heller ikke kjøpe noe som medlem, bare huske å avbestille månedlige bøker det første året!!


Hva heter bokklubben? Hørtes ut som en bra velkomstgave!
 
Hva heter bokklubben? Hørtes ut som en bra velkomstgave!
https://www.bokklubben.no/side.do?rom=BB

Hvis ikke linken fungerer søker du bare bokklubben.no, og velger bokklubben barn i menyen øverst til venstre! Veldig for lyd. Fikk valgt med noen bøker og en matboks også:love7 regner med de har det samme tilbudet fortsatt forresten! Jeg meldte jo baby inn i juli... anbefaler å Google rundt hvis de ikke har tilbudet på siden der! Vil tro noen promoterer det et eller annet sted :happy:
 
Kjøpe en enhjørning lampe med bluetooth høytaler på obs i dag :joyful: falt helt pladask for den og klarte å overtale samboer at den MÅTTE Embla få i julegave. fulgte med fjernkontroll også, se den funker nok fint som amme lampe ❤️

Enhjørning er jo det store! :) :)
 
Back
Topp