Bkno8613792
Andre møte med forumet
tok denne i dag 9 dager etter innsett
er det positiv eller ønsketenking?
er det positiv eller ønsketenking?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Positiv![]()
Jeg håper på detmen syns den var veldig svak? Men dette er første testen jeg har tatt i hele mitt liv. Så jeg håper jo.
Er så redd testen jeg skal ta i morgen ikke viser noen ting
Håper testen i morgen blir enda sterkere
Når har du fåt testdato fra klinikken? Det sikreste er å ta blodprøve hos legen med to dagers mellomrom for å sjekke både HCG nivå og stigning. Hjemmetester skal egentlig ikke brukes til noe annet enn å bekrefte graviditet, og strek betyr jo at man på det tidspunktet er gravid.
Ser uten tvil positiv utHvor mange dager var egget du satte inn?
Absolutt positiv, men den sier ikke noe om det er kjemisk eller ikke.
ok .. hva er det som avgjør om den er kjemisk da? eller hva betyr egentlig kjemisk?
En kjemisk graviditet er et veldig tidlig svangerskapsavbrudd som finner sted rett etter at embryoet har festet seg. En ultralyd kan ikke oppdage noe foster, men kroppen din produserer hCG-hormonet, så resultatet vil være positivt.
Mao om du får mensen Tidlig/rundt IKM etter positiv test Har du hatt kjemisk G
Takk for svarMen syns du streken ser litt sterkere ut i dag, eller er det øynene mine som håper? jeg syns den var mere markert i dag? og pittelitt fyldigere...
ser absolutt sterkere ut!
det beste er å slappe av, du er gravid og det er dessverre ingen måte å vite om det går bra eller ikke, det beste du kan gjøre er å ta vare på deg selv, husk Folat! Og sjekk hva som er på NEI listen av mat for gravide
Å måle stigning fra dag til dag skaper gjerne uro, du vil ha bedre av å teste annenhver dag, da hcg fordobler seg. Noen får også sterkere tester om kvelden. Synes denne streken ser fin ut, men man har selvfølgelig aldri noen garantier. Nå er du i hvert fall gravid til det motsatte er bevistDet er santtakk. Jeg er bare så "redd" for å være glad, i fall det skulle være en kjemisk graviditet. Men jeg håper jo det er vanlig, siden testen har økt littegranne.
Jeg har tatt folat i nesten to mnd alleredeog NEI lista er jeg allerede godt i gang med.
![]()
det var fem dagersstreken var littegrann sterkere i dag. men ikke sånn WOW mye..