Er dette positiv test? Redd for kjemisk

125776193_1594479720737471_5925671010822226557_n.jpg

Denne ? :)

Jeg håper på det :) men syns den var veldig svak? Men dette er første testen jeg har tatt i hele mitt liv. Så jeg håper jo.

Er så redd testen jeg skal ta i morgen ikke viser noen ting

Håper testen i morgen blir enda sterkere :)

Når har du fåt testdato fra klinikken? Det sikreste er å ta blodprøve hos legen med to dagers mellomrom for å sjekke både HCG nivå og stigning. Hjemmetester skal egentlig ikke brukes til noe annet enn å bekrefte graviditet, og strek betyr jo at man på det tidspunktet er gravid.

Håper testen i morgen blir enda sterkere :)

Når har du fåt testdato fra klinikken? Det sikreste er å ta blodprøve hos legen med to dagers mellomrom for å sjekke både HCG nivå og stigning. Hjemmetester skal egentlig ikke brukes til noe annet enn å bekrefte graviditet, og strek betyr jo at man på det tidspunktet er gravid.

Skal ta blodprøve på onsdag denne uken :)

ok .. hva er det som avgjør om den er kjemisk da? eller hva betyr egentlig kjemisk?

En kjemisk graviditet er et veldig tidlig svangerskapsavbrudd som finner sted rett etter at embryoet har festet seg. En ultralyd kan ikke oppdage noe foster, men kroppen din produserer hCG-hormonet, så resultatet vil være positivt.

Mao om du får mensen Tidlig/rundt IKM etter positiv test Har du hatt kjemisk G

En kjemisk graviditet er et veldig tidlig svangerskapsavbrudd som finner sted rett etter at embryoet har festet seg. En ultralyd kan ikke oppdage noe foster, men kroppen din produserer hCG-hormonet, så resultatet vil være positivt.

Mao om du får mensen Tidlig/rundt IKM etter positiv test Har du hatt kjemisk G

Takk for svar :) Men syns du streken ser litt sterkere ut i dag, eller er det øynene mine som håper? jeg syns den var mere markert i dag? og pittelitt fyldigere...

Takk for svar :) Men syns du streken ser litt sterkere ut i dag, eller er det øynene mine som håper? jeg syns den var mere markert i dag? og pittelitt fyldigere...

ser absolutt sterkere ut!

det beste er å slappe av, du er gravid og det er dessverre ingen måte å vite om det går bra eller ikke, det beste du kan gjøre er å ta vare på deg selv, husk Folat! Og sjekk hva som er på NEI listen av mat for gravide

ser absolutt sterkere ut!

det beste er å slappe av, du er gravid og det er dessverre ingen måte å vite om det går bra eller ikke, det beste du kan gjøre er å ta vare på deg selv, husk Folat! Og sjekk hva som er på NEI listen av mat for gravide

Det er sant :) takk. Jeg er bare så "redd" for å være glad, i fall det skulle være en kjemisk graviditet. Men jeg håper jo det er vanlig, siden testen har økt littegranne.
Jeg har tatt folat i nesten to mnd allerede :) og NEI lista er jeg allerede godt i gang med. :P

Det er sant :) takk. Jeg er bare så "redd" for å være glad, i fall det skulle være en kjemisk graviditet. Men jeg håper jo det er vanlig, siden testen har økt littegranne.
Jeg har tatt folat i nesten to mnd allerede :) og NEI lista er jeg allerede godt i gang med. :p
Å måle stigning fra dag til dag skaper gjerne uro, du vil ha bedre av å teste annenhver dag, da hcg fordobler seg. Noen får også sterkere tester om kvelden. Synes denne streken ser fin ut, men man har selvfølgelig aldri noen garantier. Nå er du i hvert fall gravid til det motsatte er bevist :) Gratulerer!

det var fem dagers :) streken var littegrann sterkere i dag. men ikke sånn WOW mye..

Jeg synes jeg ser en økning :) Trenger ikke være wow mye økning fra dag til dag for at det skal gå bra. Synes mine tester så nesten like ut et par dager etter hverandre, men gikk fint. Håper det betyr baby for deg :happy:

Hei,

jeg hadde innsett av blastocyst for 5 dager siden. Er idag 10dpo. (Hvis det blir riktig å telle dagene sånn(?)
Jeg tok en test idag tidlig, men er redd for å få falske forhåpninger. Kan dere hjelpe meg å tolke denne testen?. Vet det er tidlig, men klarer ikke la være å teste.

Vedlegg

• 48588754-02EB-46B2-9211-BC646B0CC5D7.png
    48588754-02EB-46B2-9211-BC646B0CC5D7.png
    86,2 KB · Visninger: 283
Hurra! Gratulerer så mye :)

Back
Topp