Hva mangler du?

Hvordan gjør dere det med mat til fødepartner? Her i Oslo må vel far pakke med alt av mat siden det ikke er lov å gå innom kiosk/kantine. Tips til mat å ha med? Fødsel kan jo ta tid..
 
Mangler ingenting! Endelig :hilarious: må bare pakke fødebag.
 
Vi mangler plutselig vognpose..!

Har en Voksi Urban som det har vært litt trøbbel med glidelåsen på tidligere. Fikk det fikset hos en skomaker, men nå er det tydeligvis skjedd igjen. Glidelåsen bare åpner seg og vil ikke feste, ikke i noen ende.
Prøvde å kontakte Voksi og spurte om de kunne reparere mot betaling, det kunne de ikke. De selger kun reservedeler.
Tipper å bytte hele glidelåsen vil koste mer enn det koster å kjøpe en ny, brukt på FINN - de starter på kr. 500,-
Selv om jeg synes det er utrolig dumt å måtte kjøpe ny framfor å reparere!

Noen som har noen tips eller aner hva det koster ca. å bytte hele glidelåsen på noe slikt?
Hvis jeg skulle kjøpt ny - hvilken er best? Er det Voksi Urban eller er det andre som er bedre?
 
Vi mangler plutselig vognpose..!

Har en Voksi Urban som det har vært litt trøbbel med glidelåsen på tidligere. Fikk det fikset hos en skomaker, men nå er det tydeligvis skjedd igjen. Glidelåsen bare åpner seg og vil ikke feste, ikke i noen ende.
Prøvde å kontakte Voksi og spurte om de kunne reparere mot betaling, det kunne de ikke. De selger kun reservedeler.
Tipper å bytte hele glidelåsen vil koste mer enn det koster å kjøpe en ny, brukt på FINN - de starter på kr. 500,-
Selv om jeg synes det er utrolig dumt å måtte kjøpe ny framfor å reparere!

Noen som har noen tips eller aner hva det koster ca. å bytte hele glidelåsen på noe slikt?
Hvis jeg skulle kjøpt ny - hvilken er best? Er det Voksi Urban eller er det andre som er bedre?

Vi er veldig fornøyd med easygrow nature, men har ikke prøvd voksi, så kan ikke sammenlikne.
 
Vi mangler plutselig vognpose..!

Har en Voksi Urban som det har vært litt trøbbel med glidelåsen på tidligere. Fikk det fikset hos en skomaker, men nå er det tydeligvis skjedd igjen. Glidelåsen bare åpner seg og vil ikke feste, ikke i noen ende.
Prøvde å kontakte Voksi og spurte om de kunne reparere mot betaling, det kunne de ikke. De selger kun reservedeler.
Tipper å bytte hele glidelåsen vil koste mer enn det koster å kjøpe en ny, brukt på FINN - de starter på kr. 500,-
Selv om jeg synes det er utrolig dumt å måtte kjøpe ny framfor å reparere!

Noen som har noen tips eller aner hva det koster ca. å bytte hele glidelåsen på noe slikt?
Hvis jeg skulle kjøpt ny - hvilken er best? Er det Voksi Urban eller er det andre som er bedre?
Så kjedelig at den er ødelagt. Vi har vært veldig fornøyd med Easygrow sine poser. Vi har både Easygrow Nord og Hood. Fornøyd med begge to.
 
Fikk sjekket glidelåsen på vognposen i dag hos en skomaker. Heldigvis er det bare gliderne som er gåen! Jeg bestilte nye hos VOKSI, og når de kommer, skulle skomakeren fikse den :)
Det blir nok det billigste alternativet, og er glad for at den fortsatt kan brukes!
 
Fikk sjekket glidelåsen på vognposen i dag hos en skomaker. Heldigvis er det bare gliderne som er gåen! Jeg bestilte nye hos VOKSI, og når de kommer, skulle skomakeren fikse den :)
Det blir nok det billigste alternativet, og er glad for at den fortsatt kan brukes!
Så flink du er! Skikkelig miljøvennlig holdning
 
Så flink du er! Skikkelig miljøvennlig holdning

Ja, jeg synes det er synd når posen ellers er fin og i god stand.
Skulle selvfølgelig ønske jeg også hadde en flott Easygrow pose i en av de fine fargene de har kommet i, men den vi har er fullt brukelig og for god til å bare kastes :)
 
Back
Topp