<3 IKM uke 49 <3

Tar bemfola frem til tirsdag, og Fyremadel frem til onsdag. Kontroll på onsdag. Da får jeg vite om jeg må stimulere mer, eller om det er nok, og får videre plan derfra :) Uttaket ("EL") blir når folliklenene er modne nok og i passe størrelse. Setter Ovitrelle ca 30 timer i forveien eller noe..? Og eggene hentes ut og befruktes :)

Ojj, to sprøyter på én og samme gang:oops: Er det vondt å sette dem?:nailbiting: Spennende å se når eggene er klare til uttak og befruktning:Heartred

Ojj, to sprøyter på én og samme gang:oops: Er det vondt å sette dem?:nailbiting: Spennende å se når eggene er klare til uttak og befruktning:Heartred

Ja, fra i dag skulle jeg ta to sprøyter. Ene er for å stimulere egg, andre for å forhindre spontan eggløsning før man er klar. :) Skal tas på hver sin side av magen :)
Ikke vondt, men gruet meg litt i forkant. Gikk bra dog. :P

Ja, fra i dag skulle jeg ta to sprøyter. Ene er for å stimulere egg, andre for å forhindre spontan eggløsning før man er klar. :) Skal tas på hver sin side av magen :)
Ikke vondt, men gruet meg litt i forkant. Gikk bra dog. :p

Ah, sånn ja:) Det er bra det ikke gjør så altfor vondt:happy119 Skjønner godt du har gruet deg litt, men godt det gikk bedre enn forventet:Heartred

Ah, sånn ja:) Det er bra det ikke gjør så altfor vondt:happy119 Skjønner godt du har gruet deg litt, men godt det gikk bedre enn forventet:Heartred

Er heldigvis ikke mange dagene, og forhåpentligvis er alt bare bra på kontroll, sånn at vi får uttak tidligst mulig ♥️ :D

Er heldigvis ikke mange dagene, og forhåpentligvis er alt bare bra på kontroll, sånn at vi får uttak tidligst mulig ♥️ :D

Ja, det tror og håper jeg også:Heartred Spennende tid du går inn i, søta:Heartbigred

Da er jeg på CD6 og spotter litt ennå:shifty:
Ikke så mye nytt å komme med, men tempen synker ennå, ikke at det har noe å si. EL kommer ikke før om tidligst 8 dager:p
20201109_104850.jpg

Last edited:
Da er jeg på CD7 og kanskje kommer EL om 8 dager, hvis jeg har kort syklus:) Lov å håpe, vel?:joyful: Har mye å gjøre nå om dagen, så tiden går overraskende fort, måtte det fortsette sånn hele denne PP:D

20201110_141909.jpg

Satse på det går fort :D slippe å vente er alltid digg.

Hahah, lov å håpe det går fort iallefall:hilarious::D Ja, fader, den tia i dpoland er nervepirrende og går ofte veeeeldig sakte:wacky::wideyed:

Hahah, lov å håpe det går fort iallefall:hilarious::D Ja, fader, den tia i dpoland er nervepirrende og går ofte veeeeldig sakte:wacky::wideyed:

Synes hele prøvinga er pyton sånn sett :P
Vente på at tr skal gi seg, vente på EL, vente på å kunne teste.. og så bli kjempeskuffa, for å så vente på tr igjen :P
Haha.. Så, ja. Lov å håpe på at ting går fort :)

Ustabile sykluser, men tar utgangspunkt i premom og da er ikm 1 desember :)

Minemin - 30 år - B3 - EL 18.11 - IKM 1.12

Synes hele prøvinga er pyton sånn sett :p
Vente på at tr skal gi seg, vente på EL, vente på å kunne teste.. og så bli kjempeskuffa, for å så vente på tr igjen :p
Haha.. Så, ja. Lov å håpe på at ting går fort :)

Jaaaa, det er kjipt, blir mye venting:oops: Hvis ikke man har mye annet å fokusere på, og denne prøvingen er ganske så altoppslukende til tider:angel5:shifty: Noen sykluser er lengre enn andre, bokstavelig talt, og de gangen EL er på dag 24, så er jeg lei av å vente på den:mad:
Håper og tror det nå endelig er deres tur, søte du:Heartred

Jaaaa, det er kjipt, blir mye venting:oops: Hvis ikke man har mye annet å fokusere på, og denne prøvingen er ganske så altoppslukende til tider:angel5:shifty: Noen sykluser er lengre enn andre, bokstavelig talt, og de gangen EL er på dag 24, så er jeg lei av å vente på den:mad:
Håper og tror det nå endelig er deres tur, søte du:Heartred

Skjønner godt hva du mener! Forrige gang jeg prøvde hadde jeg EL på dag 20 eller 21, nesten alltid. Lenge å vente, det.
Nei, men håper det blir en kort ventetid på EL, og satser på full klaff for dere ;)

Og takk for det. Håper jeg og. Hadde vært greit med bare dette ene forsøket :)

Skjønner godt hva du mener! Forrige gang jeg prøvde hadde jeg EL på dag 20 eller 21, nesten alltid. Lenge å vente, det.
Nei, men håper det blir en kort ventetid på EL, og satser på full klaff for dere ;)

Og takk for det. Håper jeg og. Hadde vært greit med bare dette ene forsøket :)

Haff, ja. Dritkjipt med lange sykluser:shifty: Men heldigvis har jeg ikke lang syklus hver gang:happy:

Jeg håper for oss begge, søte du:Heartred 5 pp er jo ikke lenge i den forstand, men man blir lei og vil så gjerne bli gravid, helst igår:hilarious:

Lykke25 - 27 - PP3 - B2 - El 18.11 - IKM 02.12

Er på CD 9 i dag, begynt å merke litt El smerter i ryggen, men lenge til El enda.

Masse lykke til alle sammen ! Håper flest mulig holder to rosa streker i slutten av nov /begynnelsen av des:love7

Haff, ja. Dritkjipt med lange sykluser:shifty: Men heldigvis har jeg ikke lang syklus hver gang:happy:

Jeg håper for oss begge, søte du:Heartred 5 pp er jo ikke lenge i den forstand, men man blir lei og vil så gjerne bli gravid, helst igår:hilarious:

Man blir jo utålmodig likevel! 5pp'er er lenge nok i prøveverdenen.. >< Krysse fingrene for at vi sees i august-gruppa : ))

Lykke25 - 27 - PP3 - B2 - El 18.11 - IKM 02.12

Er på CD 9 i dag, begynt å merke litt El smerter i ryggen, men lenge til El enda.

Masse lykke til alle sammen ! Håper flest mulig holder to rosa streker i slutten av nov /begynnelsen av des:love7

Jeg er på CD7 idag, så da ligger vi ganske likt:) Kjent murringer nå idag, men har ikke EL før tidligst CD15, seinest CD24. Så gjenstår å se når det blir denne pp:joyful:

Ønsker deg masse lykke til, og måtte vi alle bli gravide denne pp:Heartred

Man blir jo utålmodig likevel! 5pp'er er lenge nok i prøveverdenen.. >< Krysse fingrene for at vi sees i august-gruppa : ))

Ja, fader, og jeg som er så innmari utålmodig ellers også:hilarious: Ja, håper vi ses i august2021, søta:Heartred

Er nå på CD8 og muligens EL om ei uke, blir spennende å se. Tempen går i sikk-sakk:hilarious: Lady-comp ga med rød idag, noe som betyr fertil.

20201111_100946.jpg

Back
Topp