Oppdateringer om eggene- klinikk hausken

SiljeVanilje82

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Augustbarna 2021
Hvor ofte har du blitt oppdatert etter egguttak?
Tok ut på fredag og fikk oppdatering i går, men håper jo selvfølgelig på flere:)

Jeg fikk dagen etter, og på dag 2 skulle jeg ha innsett, så da fortalte de at de sier fra hvis/når noen blir fryst ned. Fikk melding på dag 3 om at 2 egg hadde blitt fryst.:) Hvis du ikke hører noe dyrkes de sikkert videre!? Lykke til :woot:

Jeg fikk dagen etter, og på dag 2 skulle jeg ha innsett, så da fortalte de at de sier fra hvis/når noen blir fryst ned. Fikk melding på dag 3 om at 2 egg hadde blitt fryst.:) Hvis du ikke hører noe dyrkes de sikkert videre!? Lykke til :woot:

Er så spent på om de utvikler seg riktig, så går litt på høygir i dag :wacky:
Men er innsett i morgen, så ikke lange tiden igjen i denne etappen :smiley-bounce016

Jeg fikk beskjed dagen etter uttak, og så ikke noe før dag 5 innsett. De sa de ville ringe hvis de ikke utviklet seg normalt. Jeg syntes det bare var bra å ikke høre noe fra de! :)

Er så spent på om de utvikler seg riktig, så går litt på høygir i dag :wacky:
Men er innsett i morgen, så ikke lange tiden igjen i denne etappen :smiley-bounce016

Hehe, skjønner deg veldig godt!! Jeg var også sykt spent! :hilarious: Er det ditt første forsøk? Lykke til i morgen på innsettet!:nailbiting:

Lykke til! :happy::happy:

Kan jeg spørre hvordan du syns egguttaket gikk på Hausken?

Back
Topp