Nedtelling til OUL

Ser flere og flere har fått innkalling til OUL nå, så henter denne tråden frem igjen! :D For noen høres det nok for lenge ut enda til å begynne å telle ned, men jeg er klar :laughing021

Har ikke skrevet/telt siden fredag, så idag er det plutselig bare 62 dager igjen :love017
 
Er det legen som bestiller dette for deg på første svangerskapskontroll? Hun nevnte ingenting om det da jeg var der i går, kun fødeplass. Så glemte jeg å spørre henne om det.. skal tilbake om to uker for å fullføre helsekortet, kanskje jeg får vite noe da?:rolleyes:
 
Er det legen som bestiller dette for deg på første svangerskapskontroll? Hun nevnte ingenting om det da jeg var der i går, kun fødeplass. Så glemte jeg å spørre henne om det.. skal tilbake om to uker for å fullføre helsekortet, kanskje jeg får vite noe da?:rolleyes:

Når du søker fødeplass, søker du automatisk om OUL. Det er en del av svangerskapsoppfølgingen ved sykehuset du har søkt fødeplass på :)
 
De går nok ganske så fort mtp den kjekke og travle tiden vi går inn i med jul ❤️ Vipps, så er desember her og så kommer jul og nyttår og alt som følger med.. Plutselig er det januar :woot::woot:
Ja, godt det vi har i vente :D
 
Back
Topp