Ultralyd

Aurora❤️

Glad i forumet
MayDay2021
Smånissene 2022
Junispirene24❤️
Hei , jeg skulle bestille time til Ul om 14 dager , er da 16 uker , så samboer kunne få være med og få hvite hva som er der og se at alt er i orden , men dem sier til meg at dem ikke kan garantere at vi får sett noe , synst det høres så rart ut ?? Ikke så lyst å betale nesten 2000kr for å ikke få noe svar heller , bedre å vente ? Har ikke fått ul før i uke 20 :woot::eek: synst det er så lenge å vente til :wtf: hva tenker dere ?

Dem får ikke sett noe? Hva er det for noe tull? Kan hende de mener kjønn?:bookworm: Men det også er ganske synlig i uke 16 liksom :hilarious:

De kan se utrolig masse, så det må bare være tull... Vi så på tul 13+1 at alle fire hjertekamrene var som de skulle, hovdepulsåren, blæra, magesekken osv.. Hun var heller ikke i tvil om kjønnet. Så jeg ville tatt en telefon å hørt hva de mente dersom du er usikker :happy:

Var på UL i uke 13. Da så de både hjerne, nyrer, blære(så til og med at hun tissa i magen, og at blæra fyllte seg opp igjen) kjønn og telte fingre. Så syns det høres rart ut om de mener de ikke sikkert kan se noe:facepalm:
Profilbilde mitt er tatt 13+2

Det hørtes veldig merkelig ut. OUL kan man jo bli innkalt til så tidlig som i uke 17 om jeg ikke tar feil. Så da høres det jo usannsynlig ut at dere ikke skal få sett noe særlig i uke 16? Du kan jo ringe opp og høre litt med dem, hva dem egentlig mente...

Dem får ikke sett noe? Hva er det for noe tull? Kan hende de mener kjønn?:bookworm: Men det også er ganske synlig i uke 16 liksom :hilarious:
Skjønn ja , jeg mente også at det skulle være fult mulig da , men dem sa at det var såpass usikkert :eek:

Skjønn ja , jeg mente også at det skulle være fult mulig da , men dem sa at det var såpass usikkert :eek:
Høres rart ut, OUL er jo fra uke 18 til uke 20 liksom og det er jo bare 2 korte uker senere hvor så mye av kroppen allerede er ferdig? :bored:

De kan se utrolig masse, så det må bare være tull... Vi så på tul 13+1 at alle fire hjertekamrene var som de skulle, hovdepulsåren, blæra, magesekken osv.. Hun var heller ikke i tvil om kjønnet. Så jeg ville tatt en telefon å hørt hva de mente dersom du er usikker :happy:
Var på UL i uke 13. Da så de både hjerne, nyrer, blære(så til og med at hun tissa i magen, og at blæra fyllte seg opp igjen) kjønn og telte fingre. Så syns det høres rart ut om de mener de ikke sikkert kan se noe:facepalm:
Profilbilde mitt er tatt 13+2
Det hørtes veldig merkelig ut. OUL kan man jo bli innkalt til så tidlig som i uke 17 om jeg ikke tar feil. Så da høres det jo usannsynlig ut at dere ikke skal få sett noe særlig i uke 16? Du kan jo ringe opp og høre litt med dem, hva dem egentlig mente...
Jeg synst også dette var veldig rart , siden så mange får vite det så tidlig , men snakka med dem pr tlf og dem så at det ikke var sikkert dem så det :wtf:
Han skulle ringe meg opp igjen , så venter med å avbestille til jeg har snakket med han .

Kan hende vinkel er feil, eller navlestrengen ligger over kjønnet så de ikke klarer å se. De ville nok bare ikke love noe når det er en veldig spesifikk grunn til at du ville ha ultralyden, sånn at du ikle skulle bli skuffet hvis de ikke kunne se kjønnet. Er flere som opplever at de ikke kan se kjønnet på OUL også, pga blant annet vinkel og noe som dekker kjønnet for synlig tilgang.

Om du bor i en by slik at du har flere muligheter ville jeg valgt en annen. Lurer veldig på hva de mener man ikke får se, noe får man vel sett uansett når du er kommet så langt.

2000kr?? Det var dyrt. Trur knapt eg har betalt over 1000.. for 3d i veke 30.. kor bur du?
Med veldig stor sannsynlighet så kommer dei til å se kjønnet, men såklart stille dei ikkje det som garanti, det gjer vell ingen...? :)

Om du bor i en by slik at du har flere muligheter ville jeg valgt en annen. Lurer veldig på hva de mener man ikke får se, noe får man vel sett uansett når du er kommet så langt.
Dem mente jeg var for kort til at dem kanskje så det , men rart da andre får vite der ned i uke 11 og 12 :wideyed:

2000kr?? Det var dyrt. Trur knapt eg har betalt over 1000.. for 3d i veke 30.. kor bur du?
Med veldig stor sannsynlighet så kommer dei til å se kjønnet, men såklart stille dei ikkje det som garanti, det gjer vell ingen...? :)
Ja rett under 2000kr var det 1450,- dyrt nok men alle skryter så fælt av dem der , men jeg ble veldig skeptisk :meh:
Nei ingen kan jo si noe med 100% sikkerhet , men måten hun snakket på , så negativ :confused005
Holder til i Drammen

Back
Topp